Otterlo

Reviews over Otterlo

Wat een feest!

Romy,
    14-2-2019

Familievilla beviel ons uitstekend! Mooi, groot huis met vele gemakken, zelfs een sjoelbak. Ook het park voldoet aan onze wensen; wandelen, speeltuinen en gezellige mensen ontmoet. Het vieren van mijn verjaardag was een écht feest! Dank daarvoor!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

Wij komen zeker nog een keer terug.

Met de familie,
    14-2-2019

Geslapen in een Boslodge, erg mooi en fijn ingericht. De openhaard was erg gezellig en fijn. Het gehele weekend regen dus heerlijk spelletjes gespeeld en tot rust gekomen. Voor de kleine was de binnen speeltuin top.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Een aanrader!

Linda Boele,
    13-2-2019

Heerlijke ruime woning voor ons familieweekend, van alle gemakken voorzien en met een prachtige ligging aan een heideveld.

Gereisd met vrienden in februari 2019

Voor herhaling vatbaar!!

M. den Boef,
    12-2-2019

Verbleven met onze 6 kleinkinderen in het natuurmonumenten huis voor 8 personen achter op het park.

Fantastisch huis voor onze doelgroep. Ki deren lagen gezellig met elkaar op de slaapzolder. Opa en oma in de bedstee beneden. Alles is van hout dus kan weinig mee gebeuren.

Erg gezellig weekend gehad met elkaar. Park is heel geschikt voor kinderen. Leuke speeltuinen zowel buiten als binnen. Loopt zo het bos in vanaf het park. Gaan zeker terugkomen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Fantastisch Hotel en geweldig restaurant. Top!

Ralph,
    10-2-2019

Weekendje met het Proef de Veluwe arrangement; twee keer vier gangen verrassingsdiner, ontbijt, wandeling met de boswachter en toegang tot Park de Hoge Veluwe. Gebruik van de welnessfaciliteiten is inclusief en we hadden gekozen voor de de luxe kamer. Het was een mini vakantie! Prachtige kamer, kraakhelder schoon en een uitstekend bed. Ruim en van alle gemakken voorzien. De veelal jonge medewerkers zijn uitermate vriendelijke en behulpzaam en laten je echt welkom voelen. Het diner was grandioos en de keus aan wijnen idem dito. Het ontbijt is meer dan goed. Het hotel zelf is modern, licht en schoon. Ook de welness is uistekend. Rondje met de boswachter op zaterdagochtend een aanrader. Mooie verhalen van een bevlogen man.

Gereisd met partner in februari 2019
Otterlo scoort een 8,6 uit 10, op basis van 332 reviews