Sorteren

vakanties Otterlo

Reviews over Otterlo

Zeer mooie bungalow op een toplocatie in de Veluwe

Jean
    9-11-2018

De bungalow (type Korhoen) ligt vlak aan een heideveldje, dit geeft een rustgevend en heel ontspannend gevoel. Tevens grenst het vlak aan een natuurgebied waar je schitterende wandelingen kunt maken met de hond(en). En voor de natuurliefhebbers van vogels en groter wild; in oktober is de vogeltrek volop nog aan de gang en kan je grote groepen Kepen, Kramsvogels en Koperwieken waarnemen, ook zijn sommige wintergasten zoals Klapekster reeds aanwezig in het gebied en wat de zoogdieren betreft waren de Edelherten nog aan het burlen in het gebied Planken Wambuis. 'Kortom, als je al 11 jaar 2x per jaar komt ... dan weet je dat het Lorkenbos een speciaal plekje is voor ons.

Balen.

René & Hilda Hendriks
    7-11-2018

Het verblijf Berken waar wij 1 nacht hebben geslapen was veel te koud. Er was nachtvorst ( -3/-5) en de gaspotkachel kon dit

verblijf niet warm houden, ook de elektrische plaat in de slaap

kamer was niet voldoende. We hebben de volgen dag besloten

om te vertrekken, omdat mijn vrouw COPD heeft en zich

benauwd voelde. Ik ben ook naar de receptie geweest maar

daar was niemand wel op de alarmknop gedrukt en mij afge-

meld en de sleutel in de groene bus gedaan. Kortom men kan

daar niet verblijven met nachtvorst, dit is ook al vermeld in het

gastenboek wat daar in het huisje aanwezig is en geschreven

door een andere gast die daar dit zelfde heeft ervaren.

Jammer dat dit is gebeurd we hadden een andere ervaring in de zomer mee gemaakt en wilde dit nog eens mee maken. Maar de boosdoener is naar mij mening de POT kachel die het niet aangenaam heeft gemaakt.

Met de vriendelijke groet

Hilda & René Hendriks.

Constans, Eigenaar, 9-11-2018

Dag familie Hendriks,

Wat vervelend en jammer dat u uw vakantie eerder heeft af moeten breken. Dat is natuurlijk niet de intentie van ons als Vakantiepark. Wij waren dan ook erg verrast toen we van de storingsdienst medewerker (de receptie was gesloten toen u daar aan de deur stond) te horen kregen dat u al weg was weggegaan en de sleutel in de sleutelbox had gedaan. Een van onze andere collega’s had vrijdag nog zo duidelijk laten zien in het huisje hoe de verwarming in de slaapkamer hoger gezet kon worden. We hebben daarom ook direct zaterdag alles getest. We kregen het gelukkig zelf wel warm, dus er was geen sprake van een storing. Wel zagen we dat u zelf de verwarming lager had gezet… Misschien heeft u dit niet gezien? We hadden u met alle liefde nog eens willen laten zien hoe alles werkt. Het is niet heel lastig denken wij zelf, maar het kan natuurlijk zo zijn dat iemand het als lastig ervaart. Dan had u de rest van het weekend een behaaglijk verblijf kunnen hebben….

De potkachel heeft overigens een heel goede capaciteit… Wij verhuren deze huisjes (waar we er 3 van hebben) al vele jaren ook in de winter, zelfs met hele strenge vorst… Als mensen het koud hebben (wat uiteraard zou kunnen), proberen we daar altijd wat aan te doen. Daarom zijn er aan het begin van dit jaar per huisje twee extra elektrische verwarmingen toegevoegd. U refereert ook naar het gastenboek, maar de laatste melding die het over een wenselijk extra kacheltje heeft is van november 2016. Daarna zijn er twee extra kachels gekomen. Wij weten niet zo goed hoe we het nóg beter kunnen maken. Ja, waarschijnlijk met vloerverwarming, maar dan zou de huur waarschijnlijk verdubbelen moeten en is de mooie karakteristieke vloer verdwenen.

Het lijkt er dus een beetje op dat u de temperaturen van de verschillende verwarmingen niet juist heeft ingesteld. Wanneer u weer een vakantie bij ons boekt, gaan we u dit uiteraard uitgebreid laten zien.

Met vriendelijke groeten,

Constans

geweldig

L. Helder
    6-11-2018

Heerlijk huisje, ook voor onze dochter met een beperking. Week genoten van de mooie omgeving en vele dingen die je kan doen binnen reisafstand. Gaan het zeker aanbevelen binnen onze vriendenkring.

Heerlijke herfstplek.

Saskia
    5-11-2018

We zijn hier in 2014 eens geweest en toen viel het ons al op hoe gastvrij we werden ontvangen en hoe welkom kinderen waren in het hotel. Dat was nu niet anders.

Het eten is heerlijk, je moet alleen niet vergeten te reserveren want het kan erg druk worden. We komen hier zeker terug.

We komen zeker terug!

Anke
    5-11-2018

Gezellig verblijf, op tijd tafeltje voor diner reserveren, genoten van gastvrijheid.

Otterlo scoort een 8,2 uit 10, op basis van 331 reviews