Otterlo

We hebben een aantal aanbieders voor Otterlo voor je op een rij gezet:

vakanties Otterlo

We hebben een aantal aanbieders voor Otterlo voor je op een rij gezet:

Reviews over Otterlo

Huisje+hottub aan de rand van het bos;ideale plek!

Lotte,
    18-1-2019

Prachtige omgeving en luxe sfeervol ingerichte nieuwe huisjes/ bos lodges op erg mooie plekken. Tip is wel om een huisje aan de bosrand uit te kiezen (tegen meerprijs), deze hebben het meeste privacy. Wij hadden een boslodge aan de rand van het bos met hottub; we waren heel erg tevreden en hebben het erg naar ons zin gehad. Deze boslodge was net nieuw; eindelijk een huisje dat wel sfeervol en vol luxe is ingericht met genoeg bergruimte voor al je spullen. De hottub was echt een meerwaarde zo midden in de winter aan de rand van het bos. Verbruikt wel enorm veel hout, (tip;meenemen!)en de eerste keer duurt het even voordat het water echt warm is (3,5 uur), zeker in de winter met erg koud water, maar dan heb je ook wat! Ideale plek om ook in de winter te kunnen genieten van een vakantie in de bossen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Een échte vakantie

Ronald,
    15-1-2019

Wij hebben drie weken een huisje geboekt op Resort De Wij Werelt in verband met een verbouwing thuis. Het werd uiteindelijk een échte vakantie! Ideaal gelegen aan de rand van de Veluwe konden we zo de natuur in. Ons huisje was rustig gelegen aan de rand van het park en van alle gemakken voorzien. We komen graag nog eens langs!

Gereisd met partner in oktober 2018

Kim,
    14-1-2019

Met een aantal vrienden in december geweest.

Huisje zag er netjes uit en was schoon.

Vriendelijk personeel.

Ik kom zeker nog een keer terug!

Gereisd met vrienden in december 2018

Wat een verblijf!

Estelle,
    14-1-2019

1 week overnacht in een prachtig huisje. En wat een mooi park! Er is zijn wat werkzaamheden gebeurd en wat een resultaat. Wanneer je een rondje over het park loopt is het een mooi rondje vol met mooie artistieke huizen. Het is zo echt genieten op de mooie Veluwe.

Bij het inchecken leuk geholpen door de dames van de receptie, gaven ook nog extra uitleg en informatie van de omgeving en wat er te doen was. Super leuk gedaan!

We zijn naar de kinderboerderij gegaan en we hebben genoten van de dieren.

Ook nog lekker wezen eten bij de Houtzagerij. Mooi restaurant met leuke bediening. Het eten was heerlijk! Lekker een warm onderkomen met het regenachtige weer.

Overal een top verblijf met behulpzaam personeel. Ook fijn om te zien dat iedereen zich zo wil inzetten voor het park. Top huisje met als kers op de taart een leuk en sfeervol onderkomen in het restaurant voor in de avonden.

Ga zo door!

Gereisd met partner in januari 2019

Mijn verwachtingen overtroffen.

Jolanda Idzerda,
    11-1-2019

Het is een kleinschalig en knus park, receptietijden zijn beperkt. Daar krijg je veel voor terug. Gratis boeken, dvd's en spellen lenen. Een leuke boerderij met reuzekonijnen, leuke varkens, paardjes, cavia's en kippen (verse eitjes). Ik zat in huisje Vink en dat was prima.

De reden dat ik zou terug komen is omdat zij duurzaamheid hoog achten. Ze wassen bijv. zelf het beddengoed, waardoor je het niet ontvangt in een plastic zak. Schoonmaakmiddelen zijn van Sonett en Ecover. Ook voor eigen gebruik, je kan dus schoonmaken zonder alles van huis mee te hoeven nemen. Eigen schoonmaak mag. Dit is een van de schoonste huisjes die ik ooit heb gehad. Alleen de afstandsbedieningen waren erg vies.

Ik kwam hier om het vuurwerkoverlast in de stad te ontvluchten. Dan zit je hier niet goed, omdat het park pal naast Otterlo ligt en daar wordt nogal veel en tot vroeg in de ochtend vuurwerk afgestoken.

Gereisd met partner in december 2018
Otterlo scoort een 8,6 uit 10, op basis van 332 reviews