Sorteren

Reviews over Otterlo

Gezellig dorp op de Veluwe

Marika Hunniken
    22-8-2018

Otterlo is een gezellig dorpje op de Veluwe. Het nationaal park de Hoge Veluwe is hier en is erg mooi. Evenals het Kruller Möller museum en beeldentuin. Veel leuke restaurants en gezellige terrasjes!

Pieter
    30-6-2018

Geweldig mooi natuurgebied waar je heerlijk kunt genieten.

Mooi wandel en fietsgebied

fantastische ervaring en mooie omgeving

Edgar Zweers
    10-6-2018

Prima verblijf, mooi uitzicht op de natuur, bos en natuur + natuurpark met museums en restaurants dichtbij , zeer rustige omgeving en mooie centrale ligging.

Leuk !

elly van Emmerik
    8-6-2018

hoge Veluwe, planken wambuis, Lekker eten in de Driester of de Waldhoorn ! ook Kroller heeft een heerlijke maaltijd te bieden .

Oke redelijk dorp ........

Eicker Snoek
    8-6-2018

dure Supermarkt. Wel in dorp goeie fietsenzaak ,bakkerij ,slagerij ,Restaurant de Waldhoorn aanrader, vroeg de Veluwe op ,enz Harskamp is Plus ,goeie ov .

Otterlo scoort een 8,2 uit 10, op basis van 331 reviews