Oosterbeek

Reviews over Oosterbeek

Gezellig rustig mooie omgeving

Anneloes,
    11-9-2017

Het is een klein gezellig dorp,met verschillende supermarkten,modewinkels en diverse andere. Genoeg keuze om lekker te eten of op een terrasje te zitten. Oosterbeek ligt in een prachtige omgeving,om te wandelen en te fietsen zit je hier goed. Wil je naar de stad dan is Arnhem dichtbij,opfiets afstand.

Gereisd met partner in augustus 2017

Historische omgeving met veel mogelijkheden

Marjan,
    18-6-2015

Een goede bestemming voor fietsers, legio routes en bestemmingen, ook de wandelaar en automobilist kan alle kanten op en het openbaar vervoer is ook een goed alternatief voor bezoekjes in de nabije en verdere omgeving.

Gereisd met partner in juni 2015

Parkdorp

Rinus,
    30-8-2013

Oosterbeek is een dorp gelegen tegen de helling van de Veluwezoom stuwwal op korte afstand van de Rijn, het is een echt tuindorp met zijn vele villa's met weelderige tuinen en bossen. Het dorp heeft veel voorzieningen en door zijn ligging vlak bij veel belangrijke bezienswaardigheden is het bij toeristen dan ook erg in trek als verblijfplaats, de bosrijke heuvelachtige omgeving is bovendien erg mooi. Oosterbeek heeft enkele kleine maar niet onbelangrijke musea, vermeldingswaard is bovendien de Ned. Hervormde kerk, een historisch kerkje dat tijdens de Slag om Arnhem zwaar werd beschadigd.

Gereisd met partner in mei 2009

Heerlijk weg kom tot rust

peters,
    1-7-2013

Dit is een uitstekende bestemming voor mensen die van Wandelen, cultuur, fietsen, natuur en historie houden. Echter Arnhem is in de buurt. Net als Burgers Zoo. U kunt uitstekend eten in de omgeving. Ook voor mensen met een hond is de omgeving ideaal. Oosterbeek is een groene omgeving. Indien u tot rust wilt komen is het eveneens heerlijk vertoeven in deze regio.

Gereisd met partner in Wed Jun 05 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Voor ieder wat wils

Odile,
    16-6-2013

Een zeer bosrijke omgeving, ideaal voor wandelaars en fietsers. Maar je kunt er ook leuk winkelen zonder naar Arnhem te moeten, en er zijn meer dan genoeg goede restaurants en gezellige terrasjes. Dichtbij diverse musea (Airborne Museum, maar ook Kröller Muller en Openlucht Museaum), kortom een bestemming die voor iedereen iets leuks biedt.

Gereisd met partner in juni 2013
Oosterbeek scoort een 8,6 uit 10, op basis van 71 reviews