Oldebroek

Reviews over Oldebroek

Het was er fantasties

Linda Overboom
    3-3-2018

In Oldebroek heb je de fantasie tuin
    Daar kan je lekker door heen lopen en je kan er ook gezellig koffie drinken En restaurant de olde draaiput daar kan je lekker lunchen en de kinderen Kunnen er lekker spelen en verder kan je er mooi wandelen. Trek gekregen ga dan een pizza pannenkoek of patat eten bij Landal t Loo. En in het dorp is ook nog een chinees restaurant Green garden dat is een aanrader

Gereisd met vrienden in juli 2016

Een heel gezellig stadje.

Tineke
    7-1-2017

Bakker Schuld ga je niet voorbij zonder iets lekkers te kopen, de IJssalon is ook niet te versmaden, heerlijk ijs en zeker niet duur. Verder vind je hier alle winkels die je nodig hebt, een goede supermarkt, slager (heeft veel vlees vacuum verpakt, vinden wij geen pluspunt) en ook voor leuke hebbedingetjes en bloemen kun je hier terecht.

Gereisd met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie omgeving

Familie Doorn
    27-4-2016

De kinderen hebben erg genoten van hun ponyrijles bij Hippisch Centrum Oosterwolde, in de gemeente Oldebroek. Gezellige manege met fijne pony´s, er wordt veel aandacht besteed aan de kinderen en de lessen

Gereisd met oudere kinderen in maart 2016

Afgelegen, rustig

Noortje
    27-8-2015

Het is een rustig dorp, ligt afgelegen dus je kunt niet zomaar even je boodschappen om de hoek doen. Maar prima te doen bij aangelegen plaatsen (zo'n 10 minuten rijden). Leuk sfeervol stadje is Elburg; leuk om een ochtend of middag te zijn!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

Uitvalsbasis om de omgeving te ontdekken

Mrbean
    6-10-2014

Oldebroek is een rustige plaats met aan de doorgaande weg wat winkels voor de dagelijkse boodschappen. Is centraal gelegen om de omgeving te verkennen: Elburg, Kampen, Hattem, Zwolle (allen op 15 minuten afstand), maar ook de pretparken, wandel en recreatiemogelijkheden op korte afstand.

Gereisd met jonge kinderen in september 2014
Oldebroek scoort een 7,5 uit 10, op basis van 79 reviews