Sorteren

gezellig

ronald
    2-7-2018

leuke plaats, leuk centrum,

gezellige omgeving om te fietsen enz.

Gezellig

Tom
    28-6-2018
    Nunspeet is een gezellig stadje met leuke winkels, niet alleen de gebruikelijke. Een leuk museumpje en ruime keuze om te eten en drinken.

Goed.

Jack
    21-5-2018

Nunspeet is een heel leuke plaats.

Gezellige terrassen en leuke winkels.

Super gezellig!

Eleonore
    28-3-2018
    Nunspeet is echt heel leuk, er is een gezellig winkelcentrum, met veel winkels en terrasjes.Het bezoekerscentrum over de veluwe is zeer de moeite waard, ook voor kinderen is het heel leuk om daar heen te gaan.

Leuk dorp.

M.J. Koopman
    16-3-2018

Leuk plaatsje op de Veluwe. Gezellige terrasjes, leuk gevarieerd aanbod winkels.

Vele fiets en wandelpaden. Goed en duidelijk gemarkeerd. Op zondag is alles gesloten. Nergens op de Veluwe is op zondag wat te beleven. In sommige plaatsjes zijn ook de horeca gelegenheden gesloten. Verdiep je dus goed wat je op een zondag wil gaan doen en wat open is aan restaurants. Want ook op zondag wil men graag een hapje eten!

Nunspeet scoort een 8,2 uit 10, op basis van 929 reviews