Nijmegen

We hebben een aantal aanbieders voor Nijmegen voor je op een rij gezet:

vakanties Nijmegen

We hebben een aantal aanbieders voor Nijmegen voor je op een rij gezet:

Reviews over Nijmegen

Nijmegen is zeker de moeite van een bezoekje waard

Martha Budie,
    18-7-2018

Nijmegen is een hele mooie stad die opvallend schoon is. Er staan prachtige gebouwen en de mensen zijn er erg aardig. Veel winkels en gezellige terrasjes. Wij hebben bij Trattoria La Dolce Vita gegeten, een echte aanrader!! Heerlijk eten, vers bereid en hele vriendelijke bediening. We hebben overnacht in het Amrath hotel Belvoir maar dit was echt vreselijk. Enorm verouderd, niet schoon en super warm op de kamer. Wel was het personeel erg aardig.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nijmegen is een hele gezellige stad.

senorbart,
    30-11-2016

Nijmegen is heel gezellig en erg divers, door het hoogte verschil ervaar je het als een beetje buitenlands, het heeft leuke winkelstraten met kleine grappige winkeltjes, maar ook winkelstraten met wat grotere en luxere winkels, voor ieder wat wils, er zijn fraaie oude gebouwen, de moeite van het bezichtigen waard, diverse musea's, het centrum is compact je kunt alles aanlopen. Vanaf een aantal plaatsen een mooi uitzicht over de Waal met zijn bruggen. Nijmegen heeft precies de goede mix van horeca en winkels, en kan zich zeker meten steden als Den Bosch en Maasticht. Leuk zijn ook de parken en een wandeling langs de Waal, wij komen zeker nog eens terug, want een dag is eigenlijk tekort.

Gereisd met partner in november 2016

Stevenskerk en Valkhof

Wilma Heemskerk,
    12-9-2016

De Stevenskerk heeft een grote geschiedenis en is prachtig om te bezoeken. De mensen in de kerk zijn zeer bereid om je te vertellen hierover. Bij de ingang zijn rondleidingen te leen in 8 verschillende talen waardoor iedereen alles over de kerk te weten kan komen. De Valkhof met zijn Barbossaruine en de kapel zijn een mooie plek om te bezoeken en even te ontspannen. In de kapel is een maquette te zien van het kasteel dat er heeft gestaan. Loop ook eens verder langs het muzeum naar het Hunikke park daar is de Belvedere een voormalige schiettoren van het kasteel. Het is zo jammer dat dit kasteel ooit is afgebroken. Nijmegen is een aparte stad met heel veel hoogte verschil waardoor er veel trappen te vinden zijn. Dus soms omlopen voor mensen die niet de trap kunnen gebruiken .

Gereisd alleenreizend in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

niet wat ik dacht...

John,
    18-8-2016

Handig hotel als je een dagje gaat shoppen in Nijmegen (dat is trouwens een mooie stad) maar t hotel is echt toe aan vernieuwing. Kamer was schoon maar de gordijnen waren smerig.....geen mooi gezicht dus, de ramen kon je bijna niet doorheen kijken zo vet! Bedden zacht (niet erg prettig als je rugpatient bent zoals ik want dan slaap je weinig) geen airco dus behoorlijk broeiend (gelukkig kon t raam open ) maar hoor je wel alles van buiten (en t is er behoorlijk druk ). Douche lekte aan alle kanten en de kraan vd wastafel..kapot. personeel redelijk. We hebben in t hotel gegeten dat was goed wat ik wel miste op de kaart was kindermenu kinderijs etc. Mijn zoon van 7 wou graag ijs als toetje....moest een grote sorbet bestellen want wat anders hadden ze niet....erg jammer. Voor de rest zeg ik......vd prijs had ik ook wat anders gehad. Dus niet teveel van voorstellen!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Nijmegen, een van de mooiste steden in Nederland

Marie-Josee Giesen,
    15-11-2015

We zijn een dag naar Nijmegen geweest. Een heel mooie en gezellige stad met prachtige monumenten, een uitgebreid en mooi winkelaanbod en gezellige terrasjes. Kortom een aanrader om een dag of meerdere dagen naar toe te gaan.

Gereisd met partner in Mon Oct 26 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Nijmegen scoort een 8,3 uit 10, op basis van 255 reviews