vakanties Nijmegen

Reviews over Nijmegen

Voor herhaling vatbaar, heerlijk.

Ellie Van Vliet,
    16-12-2018

Prachtig hotel, schoon en mooi uitzicht. Het avondeten vonden we niet zo speciaal. Als we dan toch een paar kritiekpuntjes mogen geven.

De welness is fijn al mis je in zo'n mooi complex dan wel een whirpool bijvoorbeeld buiten of binnen. De relaxruimte is ook heerlijk maar daar kun je niet lezen omdat het te donker is. Verder was ons verblijf top!

Prima hotel

Danielle,
    11-12-2018

Prima hotel nabij het centrum van Nijmegen, Goed bed, vriendelijk personeel en lekker uitgebreid ontbijt. Voor deze voordelige prijs kun je geen hip design hotel verwachten, het is hier en daar wat gedateerd maar dat maakt ons niet veel uit want schoon was het zeker!

Super!!

Mandy,
    8-12-2018

Via de site geboekt. Vriendelijk personeel, alles werd goed uitgelegd. Mooie en ruime kamer. In de lift naar restaurant of welness, echt heerlijk. Echter worden in de welness alle luxe relaxstoelen ‘bezet’ gehouden door handdoeken. Sommige mensen kwamen amper op deze stoelen. Op zaterdag erg druk. Plafond lag eruit, geen hinder van ondervonden, vooraf ingelicht bij de in-check.

In welness centrum wel veel onrust door sprekende mensen. Bepaalde baden waren al ouder, afgeblakende verf en de vloeren waren ook niet in elk bad schoon, er word zichtbaar niet elke dag met een ‘waterstofzuiger’ over de bodem gegaan.

Restaurant (ontbijt, borrel, diner) goed!!!

Team Sanadome, Guest Relations, 10-12-2018

Beste Mandy,

Bedankt voor jullie beoordeling! Tot de volgende keer in Sanadome.

Groetjes team Sanadome

In één woord "Fantastisch" !!!

W-P,
    1-12-2018

Mooie hoekkamer, schoon ! Geweldig uitzicht ! Heerlijk ontbijt met veel keus !

Geweldig!

Heidi,
    3-11-2018

Heerlijk hotel, zeer klantvriendelijk personeel. Kamer is van alle gemakken voorzien. Dicht bij het centrum gelegen. Hotel ligt op een plek met fantastisch uitzicht. Bedden slapen heerlijk.

Nijmegen scoort een 8,5 uit 10, op basis van 254 reviews