Nijkerk

Reviews over Nijkerk

Nijkerk vooral forensenstad

Baklava
    8-8-2014

De kleine oude kern van Nijkerk is leuk om doorheen te wandelen en om een maaltijd te gebruiken. Verder is het er rustig en weinig bezienswaardigs. De steden in de omgeving en de centrale ligging van Nijkerk maken het een goede uitvalsbasis.

Gereisd Met partner in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aardig

Rinus
    26-7-2013

Nijkerk is een aardig, oud stadje met een markante toren van de Grote kerk, het heeft smalle winkelstraatjes en wat oude pakhuizen bij het haventje. Op en rond het ruime stadsplein vind men een aantal terrasjes en staan enkele sculpturen die betrekking hebben op oude gebruiken in de omgeving.

Gereisd Met partner in Sun Jun 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuk klein stadje

Chris10
    16-8-2012

Nijkerk is een leuk gezellig klein stadje. Alhoewel klein, wel een leuk winkelcentrum en een gezellig plein vol terrasjes en toen wij er waren life muziek en een gezellige markt. Ook mooie historische geveltjes en een prachtige kerktoren. De omgeving heeft van alles wat, de weilanden, de bossen of het randmeer, dus voor ieder wat wils. Zeer geschikt om lekker te wandelen of te fietsen.

Gereisd Met vrienden in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vanuit de Flevoland naar Nijkerk gefietst

fr_woning
    15-8-2011

-201- De Nijkerkerweg vanuit Flevoland naar het plaatsje Nijkerk , is op zichzelf al een belevenis . Je moet dan over de brug van het Veluwemeer . Waar tegenwoordig enorm veel vrachtverkeer overheen raast . Als fietser word je dan door de rijwind ( op het toch al smalle fietspad ) opzij gedrukt . We waren heelhuids over de brug gekomen en verder naar het centrum van Nijkerk . Wat geslenterd door de smalle winkelstraatjes , helaas staan hier ook winkels leeg . We ondekten nog een paar kleine grachtjes en wat leuke pandjes . Na twee uurtjes gekeken te hebben zijn we terug gefietst naar Flevoland , langs de randmeren kwamen we weer op onze bestemming .

Gereisd Met partner in augustus 2011

Historische panden

Jan en Christien
    7-7-2010

Nijkerk is een knusse en gezellige plaats met een gevarieerd winkelaanbod. In het dorp zijn nog veel historische panden, het stadhuis, de kerk enz. Op zondagen is er vrijwel niets te doen in Nijkerk, je kunt dan altijd nog in de mooie omgeving gaan wandelen en fietsen. De kerktoren kan op afspraak op donderdagavond beklommen worden.

Gereisd Met partner in Wed Jul 07 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Nijkerk scoort een 8,5 uit 10, op basis van 45 reviews