Niftrik

Reviews over Niftrik

Komen hier beslist terug

Jeanjacq
    9-6-2014

Een geweldig mooie omgeving. Wij waren nog nooit in het rivierengebied geweest. Mocht het weer minder zijn dan zijn er ook mooie uitwijkmogelijkheden naar Wijchen, Nijmegen, of de rivier over naar Brabant en Limburg .

Gereisd Met partner in januari 2014

Goede uitvalsbasis voor fietsers

W. de Boom
    20-8-2013

Niftrik zelf als plaats is niet bijster interessant. Zoals in de beoordeling van Hotel Hoogeerd aangegeven ligt de charme van de accommodatie in het feit dat het een prima uitvalsbasis is voor fietstochten

Gereisd Met partner in augustus 2013

Ideale uitvalbaisis voor fietstochten

Bert
    12-8-2013

Leuke, mooie en rustige omgeving met veel molens, ruïnes en rustieke oude stadjes en steden (Nijmegen, Ravestein, Batenburg en Hernen). Ideaal om te fietsen langs de Maas met diverse voetveren en schitterende vergezichten, door de bossen met veel vennen en heidevelden.

Gereisd Met partner in augustus 2013

Van Niftrik in het land van Maas en Waal

Fred Severin
    30-7-2012

Het land van Maas en Waal... Klinkt bekend, maar ligt toch ten noorden of ten zuiden van de autowegen. Een geweldig gebied met veel natuurontwikkeling en behouden cultuurhistorische aspecten. Al die prachtige uiterwaarden, dijken, dorpen en stadjes. Ook de Maasheggen en Maasduinen zijn vanuit Niftrik goed te befietsen.

Gereisd Met partner in Tue Jul 24 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Niftrik scoort een 7,6 uit 10, op basis van 36 reviews