We hebben een aantal aanbieders voor Maurik voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Maurik voor je op een rij gezet:

Reviews over Maurik

Rustig dorp, centraal gelegen in de mooie Betuwe

Jeannette
    7-1-2017

Maurik is een klein dorp met een paar middelgrote winkels, een mooie molen en prachtige boerderijen. Vanuit park "eiland. Sn Maurik" heb je er een mooi uitzicht op. Je kunt in de omgeving alle kanten uit om mooie plaatsen te bezoeken, zoals Wijk bij Duurstede en Tiel. Er liggen veel kastelen in de buurt en je kunt er mooie wandelingen maken,, vissen en andere watersporten uitoefenen en fietsen.

Gereisd Met partner in september 2016

Wat een mooi stukje van Nederland

Pascale Toth
    24-5-2013

Uitstekende bestemming om fruit te plukken in voorjaar en zomer. Heel veel boomgaarden stonden in bloei, er werd langs de kant van de weg een hoop onbespoten fruit aangeboden........ook het dorpje Amerongen is een aanrader voor jong en oud....en Ouwehands Dierenpark natuurlijk!!!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2013
Maurik scoort een 7,9 uit 10, op basis van 25 reviews