vakanties Lochem

Reviews over Lochem

Voel je een beetje koninklijk in het Hof van Gelre

Heer CGJ Timmer,
    1-12-2018

Gastvrij hotel in een mooie omgeving. Heerlijk gefietst aan de hand van fietsroutes die bij de receptie te verkrijgen zijn. Het wildbuffet compleet met hoornblazers was geweldig. Goede kamers en redelijk ontbijt.

Erg fijn hotel!

Monica,
    8-11-2018

Fijn hotel, in het bos gelegen. Mooi uitzicht vanaf de kamer. Die prima gerenoveerd waren!

Het ontbijt was volledig en lekker.

Ons inziens is dit hotel een aanrader.

Jager,
    27-10-2018

Een lang weekend met hele familie hier verbleven. Een mooie ligging voor wandelingen en dicht bij leuke steden. Heel aardige eigenaren die een barbecue en een ontbijt voor ons klaar hebben gemaakt. Leuk en geschikt voor een grote familie.

Nieuw huisje, rustig park

Douwe63,
    26-10-2018

Wij boekten zonder eerst de reviews over het park te bekijken. Niet handig en bij het later lezen van de reviews werden we niet vrolijk. Maar alles viel 100% mee. Bij aankomst op park vriendelijke en snelle afhandeling ontvangst. Huisje dat wij hadden (nr 114) was nieuw, nog nauwelijks gebruikt. Alles goed functionerend, ook keurig schoongemaakt. Park is niet bijzonder (er zijn tientallen van dit soort parken in NL te vinden), maar heerlijk rustig. Van faciliteiten op park geen gebruik gemaakt, genoeg te zien en te doen in de omgeving. Kortom, wij hebben er een prima midweek in de herfstvakantie gehad. P.s. verderop waren inderdaad enkele huisjes verhuurd aan Poolse werknemers. Die ook s avonds langdurig hardpratend buiten waren. Kan mij voorstellen dat, als je het huisje ernaast hebt gehuurd, daar niet blij van wordt.

Rustig en mooi gelegen hotel

Inge,
    16-10-2018

Kamer zat aan de tuinkant. Prachtig uitzicht. Fijn dat de ramen gewoon open konden blijven (goede horren). Erg rustig 's nachts. Alleen hoorde je dus wel de deuren die door de dranger in het slot vielen, de deur van de lift en de kastdeur die tegen de deur aanklapte en het gebonk van het lopen van de mensen, ondanks dat we op de tweede verdieping sliepen. Maar onder en naast je was dat goed te horen.

Maar eerlijk is eerlijk: Dat hoorde je na 11 uur echt niet meer. De lift mocht dan niet meer gebruikt worden. Of wij hebben geluk gehad, dat we twee nachten hebben doorgemaakt, zonder nachtbrakers gasten aan onze kant.

De kamer is echt goed. Mooie badkamer. Zeker goed voor drie sterren.

Lochem scoort een 8,4 uit 10, op basis van 473 reviews