We hebben een aantal aanbieders voor Lochem voor je op een rij gezet:

vakanties Lochem

We hebben een aantal aanbieders voor Lochem voor je op een rij gezet:

Reviews over Lochem

• 8Cornelis20-10-2019

Leuk stadje in mooie omgeving

Leuk stadje met leuke winkels, horeca en monumenten. In de omgeving kan je mooie fietstochten maken.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 4J.Senneker28-06-2019

Nooit meer

Wij hadden voor 2 nachten geboekt,op 25 juni.buiten was het 35 graden,en onze kamer lag op de tweede verdieping,pal onder een plat dak met volop zon in de ramen.Een oven. Die middag hebben we beneden op een terras gezeten,en s avonds een plekje binnen,maar tegen 12 uur zijn we naar onze kamer gegaan,want we waren moe na onze reis. Onze kamer was onmenselijk heet,maar we hadden geen keus en in arren moede zijn we op het bed gaan liggen.Van slapen was geen sprake,en tegen de ochtend opgestaan,na het ontbijt ons bij de receptie gemeld om uit te boeken,en onze klacht te melden. Het meisje van de receptie ging niet in overleg met de leiding,we kregen excuus,met jammer. We moesten het volle pond betalen,en thuis heb ik nog een mail met klacht naar de receptie gestuurd,en kreeg een excuus als antwoord.Hier gaan we nooit weer heen,de omstandigheden waren extreem,maar van tegemoetkoming,geen sprake.

• 4Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur
    • 6Omgeving
    • 4Sfeer in stad
    • 4Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2019

• 9linda nieuwenhuis19-02-2019

Geweldig

Er is in lochem een toprestaurant genaamd Mondani. Dat is een canadees restaurant met ontzettend lekker eten en hele gezellig, vriendelijke gastvrouw. De wandeling van 9 km de lochemse heuvelroute is echt top. Wat een schitterende omgeving

Gereisd met partner in februari 2019

• 8Monica12-11-2018

Schattig plekje

Mocht je Lochem willen bezoeken, dan kan ik Restaurant De Babbelaer ontzettend aanraden!

Gereisd met partner in november 2018

• 9Wendy13-10-2018

Gezellig

Lochem is supergezellig. Zelfs buiten het "vakantieseizoen" nog veel te doen.

• 8Zorg voor natuur
    • 9Uitgaanslevenn

oktober 2018

• 8Jan08-01-2018

Sfeervol stadje

Centrum rondom de kerk is leuk aangekleed en ingericht met decoratie en verlichting. Mooie historische pandjes. Ga je echter een steegje te ver, sta je in een alledaags dorp/stadje. Voldoende restaurantjes en andere eetgelegenheden voor een redelijke prijs. Geen gebruik gemaakt van uitgaansleven.

• 8Sfeer in stad
    • 8Omgeving

december 2017

• 8Yvonne Smulders30-10-2017

Geweldig en een aanrader

Je kan heerlijke boswandelingen maken dus vergeet je wandelschoenen niet. Het Centrum van Lochem is heel gezellig met fijne restaurants en hele vriendelijke mensen. Je kan daar ook je auto makkelijk kwijt. Gratis parkeerplaatsen. Verder is er een Schouwburg en een grote Kerk in het Centrum. Als het goed weer is kan je ook op de Berkel een boottochtje maken. In de maand oktober alleen in de weekenden. Kaartjes zijn verkrijgbaar bij het VVV-kantoor in het Centrum.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 8Piet11-09-2017

Geweldige omgeving

Gezellig en een leuk winkelbestand met leuke terrassen Heerlijk om wat rond te fietsen.

• 8Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2017

• 9Klaas Schipper17-04-2017

Lochem is leuk, omgeving mooi

Mooie omgeving waar vriendelijke mensen wonen. Zeer de moeite waard, zeker in de paastijd met bijzondere gebruiken.

• 10Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in april 2017

• 10Elly21-02-2017

het was fantastisch

Dat het een mooie lokatie is het eten is er goed en je kunt heel mooi in de omgeving fietsen en wandelen Maar ook met de auto de omgeving verkennen is een optie

• 10Sfeer in stad
    • 10Uitgaanslevenn