Lienden

Reviews over Lienden

Mooie omgeving

Karin Vermeer,
    19-5-2017

Super locatie om mooie fietstochten te maken. Cafe / Restaurant Torenzicht in het dorp erg lekker om een hapje te eten. Gezellig sfeer en leuke spontane bediening. Mooie grote Jumbo supermarkt in het dorp.

Gereisd met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gezellig dorp met heel veel fuitgaarden

Truus,
    7-10-2015

Het dorp Lienden is klein maar gezellig, je kunt er alles krijgen wat je nodig hebt. Er is een slager, bakker, supermarkt, diverse kroegen en eetcafés. Het is heerlijk om te wandelen of te fietsen. Het klompenpad is een aanrader! Ook het museum is de moeite waard om naar toe te gaan. Kortom een gezellig dorpje!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

Fors dorp

Rinus,
    13-8-2013

Lienden is een fors dorp met vrij veel voorzieningen, het dorp is fraai gelegen in de Midden Betuwe tussen boomgaarden en aan de oever van de rivier de Waal. Het dorp is gezegend met twee molens, in het dorp staat de torenmolen De Zwaan en in de uiterwaarden buiten het dorp staat de landschappelijk prachtig gelegen poldermolen De Marsch. De omgeving van Lienden leent zich bij uitstek voor het maken van mooie fietstochten over de rivierdijken en langs de boomgaarden

Gereisd met partner in september 2008
Lienden scoort een 8,5 uit 10, op basis van 16 reviews