Reviews over Kring van Dorth

Een top plek voor ons familieweekend!

Yolanthe Becker,
    30-7-2018

We hebben een meer dan geweldig familieweekend gehad in Villa Schoolthoff. Het huis is zo compleet ingericht, er ontbrak werkelijk niets. Heel comfortabel, super schoon en gezellig met een zeer professionele keuken. De slaapkamers zijn mooi en groot, hebben fijne bedden en ruime badkamers. We komen volgend jaar graag weer.

geweldige locatie, aan de rand van een bos

Mayke Dekker,
    24-7-2018

Volledige vrijheid, prachtig speelterrein, aan de rand van een bos, geen verkeer, alle kamers eigen sanitair, zelfservice indien gewenst

Geweldige locatie voor ons familieweekend

Nico van Dorsten,
    13-7-2018

Villa Schoolthoff is een prachtige plek. Wim en Ria zijn vriendelijke mensen. Steeds bereid om te helpen en toelichting te geven. De plek is zeer schoon en voor alle leeftijden geschikt. Wij zijn nu al voor de 5e keer hier geweest met een groep van 50 personen. Prettig is dat het slaapgedeelte gescheiden is van de groepsruimte waardoor je je in alle rust terug kunt trekken.

Veel aparte kamers met eigen sanitair. Mooie buitenruimte. Zeer goed verzorgd.

Toplocatie in een fantastische omgeving

Ad van Dorsten,
    10-7-2018

Deze locatie die wij als familie in de leeftijd van 1 - 75 jaar voor de vijfde keer bezochten.is een geweldige locatie naar ieders wens voor jong en oud midden in de natuur.

Daar wij deze locatie wederom geboekt hebben zegt meer dan genoeg.

Voorheen hebben we vele locaties bezocht, maar deze onderscheid zich zo positief dat we superlatieven te kort komen.

De vele kamers met eigen sanitaire geeft voldoende privacy, de keuken is professioneel ingericht en er zijn voldoende ruimtes om verschillende activiteiten te ondernemen.

Buiten is het groots opgezet met voldoende sportmogelijkheden voor jong en oud

Stel je voor: 's avond met een glas whisky bij het kampvuur onder een sterrenhemel wat wil een mens nog meer

Geweldig

Minke Lycklama à Nijeholt,
    16-9-2016

Accommodatie fantastisch , gezellig ingericht en zeer verzorgd. Uitstekende bedden en sanitair

Kring van Dorth scoort een 7,5 uit 10, op basis van 2 reviews