• Type accommodatie

Reviews over Kootwijk

Super

arendse
    14-5-2018

Super mooie omgeving, rustige en zeer vriendelijke mensen, een echte aanrader.

was mooi in de natuur

bartina
    26-2-2018

Het huisje was prima. Alleen jammer dat men niet veel verkocht inhet kleine winkeltje.Moest heel het bos door voor een behoorlijke winkel.Wij waren van uit Breda op de fiets gekomen, dus hadden niet veel etens waar bij ons. Het was ook erg duur in het winkeltje.

prima

margriet
    13-2-2018

als je van rust en de natuur houdt.....

Heerlijke omgeving om te wandelen.

Carla
    7-1-2017

Vanaf het park gelijk de natuur in wandelen.

Gehucht in prachtige omgeving

Linsie
    18-7-2016

Het dorp stelt niks voor: ongeveer 100 huizen, een kerk en een paar restaurants. Er is niet eens een supermarkt! Maar je komt hier natuurlijk ook voor de omgeving. De prachtige bossen, heidevelden en stuifzanden maken dit wel een aanrader!

Kootwijk scoort een 8 uit 10, op basis van 93 reviews