Kerkdriel

Vakantie in Kerkdriel

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Kerkdriel

Reviews over Kerkdriel

• 7arija28-10-2013

Goede omgeving aan de rivieren

Leuke dijkjes en een goed centrum. Mooi dorp in de Bommelerwaard.

• 7Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Alleen gereisd in oktober 2013

• 9Maurits 23-04-2011

Leuk dorp aan de Maas en de Zandmeren

Kerkdriel (7000 inw.) ligt aan de Maas en de Zandmeren (dode tak). Er zijn mooie jachthavens en de watersport tiert er welig. Ook kun je de golfsport beoefenen. Het dorp is ook bekend om zijn roemruchte kermis. Nieuw is dat het dorp in het hele land naam heeft gemaakt vanwege de gemeente Maasdriel, waar de firma "list en bedrog" zijn intrek had genomen. De rijksoverheid greep in. De rust is weergekeerd en vergeet daarom niet de gezellige markt op vrijdagmiddag te bezoeken.

• 8Cultuur
    • 9Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Alleen gereisd in april 2011

• 7ssij03-12-2010

Miejsce ciekawe do wypoczynku, ale w lecie. Miejscowa ludność w większości przypadków pozytywnie nastawiona do ludzi z Polski, choćiaż osobiście spotkałem się z agresją słowną ze strony jednego z jej mieszkańców (gościu po 40 a rozmawiał do mnie jak faszysta z czasów 2 wojny, bo przeszkadzała mu moja rozmowa przez komórkę...) Oceniam na 7/10

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 7Omgeving
    • 5Sfeer in stad

Gereisd met partner in januari 2010

• 9Hakan22-07-2009

Superrrrrr

Ik was hier een keer op bezoek bij een goede vriend van mij. Toevallig was er ook kermis in kerkdriel en dat schijnt echt een happening te zijn en dat is het ook. Echt super gezellig, lekker druk, vriendelijke mensen, iedereen was vrolijk, kortom Top TOP SFEER. En dat allemaal op een doodgewone maandag.

Enige nadeel, er was geen notenkraam op de kermis

• 10Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 7Omgeving
    • 10Sfeer in stad

Alleen gereisd in juli 2009

• 10Fam. Evers13-09-2006

Wij staan op een camping in Kerkdriel direct aan de maas. Het is daar erg gezellig ook al is het een klein plaatsje. Vanuit Kerkdriel rijd je gemakkelijk naar allerlei andere leuke plaatjes. Het is daar zeker kindvriendelijk en al zijn er niet veel discotheken je kan in het plaatsje Kerkdriel toch lang en gezellig doorzakken in de plaatselijke cafe's

• 7Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur