Sorteren

vakanties Hulshorst

Reviews over Hulshorst

Annie, Geert, Johan
    6-11-2018

Prachtige ligging, super sanitair, pure luxe zelfs vloerverwarming en zeer proper

Geen negatieve punten, alles is top.

Een aanrader

Leoni Notenboom
    4-11-2018

Wat een leuk hotel. Super vriendelijke mensen. Onze kamer versiert ivm ons 3 jarig samen zijn. Heerlijk eten. Zowel avondeten als ontbijt. Het hotel is net een klein dorpje. Erg leuk.

Waren er geen minpunten? Jawel wij vonden de bedden te hard en kussens te plat maar dat is maar net wat je voorkeur is.

Enige waar wij ons echt aan ergerde waren de deursdrangers die zorgden dat de kamerdeuren met een harde klap dichtgingen. En het geluid vanuit de gangen erg hard klonk.

Maar toch zeker een aanrader

Heerlijk ontspannen.

Roos
    29-10-2018

Zeer gastvrij. Warm onthaal met koffie en (zelfgemaakt) gebak. Heerlijk en super uitgebreid ontbijt met zelfgemaakte jam en andere heerlijke hapjes. De kamer inclusief badkamer was schoon en zeer ruim. Slechts een paar kleine dingetjes die het nog nét wat beter zouden maken: bank(je) i.p.v. losse stoelen, tv bij zitgedeelte i.p.v. bij het bed, extra prullenbakje bij koffietafel, douchecabine lekte.

Verder nog een groot pluspunt: gedeelde woonkamer met open haard en minibar. Zeer sfeervol.

Heerlijk genieten van gastvrijheid en superontbijt

Jos Frusch
    28-10-2018

Een verblijf bij het Wellnest voelt direct als thuiskomen. Christa is een perfecte gastvrouw. De sfeer is warm en huiselijk. De inrichting en de kamers zijn een mix tussen landelijk en industrieel. Mooi ingericht, goed bed, en alles brandschoon.

Het ontbijt dat Christa serveert is fenomenaal :-) Verder mogelijkheden tot fikkie stoken binnen bij de open haard en buiten bij de vuurschaal. Goede tips voor wandel- en fietsroutes en eetgelegenheden.

Aanrader!

Heerlijk!

Marsenes
    25-10-2018

Heel mooie omgeving om te fietsen en wandelen. Heel fijne B&B,

Hulshorst scoort een 7,8 uit 10, op basis van 95 reviews