Hoevelaken

Reviews over Hoevelaken

Forensenplaats van Amersfoort

Rinus
    7-7-2016

Hoevelaken is een een forensenplaats van Amersfoort, het dorp heeft veel voorzieningen maar een echt leuk dorpshart is er niet. Veel historische bezienswaardigheden zijn er niet, wel een bezoek waard is het park van Huis Hoevelaken dat opengesteld is voor het publiek, men kan hier fraaie wandelingen maken, het huis is niet geopend voor het publiek, hierin is een kantoor gevestigd.

Gereisd Met partner in juli 2016

Leuk, rustig dorpje

Leon en Caroline
    17-5-2010

Hoevelaken is een klein en rustig dorpje, maar wel gezellig. Lekker eten kan prima bij restaurant "de Wiekslag" in het centrumpje.

Als je uit wil gaan, kun je beter naar Amersfoort gaan, dat is maar 5 minuten rijden.

Gereisd Met partner in mei 2010

Fantastisch dorp! De mensen zijn erg gezellig, er is te in

Jeroen
    6-5-2008

Fantastisch dorp! De mensen zijn erg gezellig, er is genoeg te doen in het dorp en voor de kinderen zijn een aantal speelveldjes. Savonds kan je lekker naar de kroeg gaan en naar welke kroeg, er is keuze zat. Al met al: Een fantastisch dorp !!

Gereisd Familie in april 2008

Wij zijn met 8 personen (5vrouwen en 3 mannen) een weekend

J.Perriens
    20-8-2007

Wij zijn met 8 personen (5vrouwen en 3 mannen) een weekend in het hotel geweest. Wij hebben er een mooi weekeend van gemaakt. Wij zijn naar Amersfoort geweest en op zondag zijn wij naar Soesterberg gegaan. Hoevelaken heeft een goed chinees restaurant. Groetjes een van de acht

Gereisd Anders in augustus 2007

Het is gewoon een lekker dorp

Bart
    6-6-2007

Het is gewoon een lekker dorp. Vanwege de omvang zijn uiteraard niet alle voorzieningen aanwezig, maar voor de dagelijkse behoeften (en meer) is er ruim voldoende. Goede overnachtingsmogelijkheden, restaurants voor "elck wat wils". Het verenigingsleven en organisatietalent is voor een dorp van deze omvang zeer goed te noemen!

Gereisd Met partner in juni 2007
Hoevelaken scoort een 6,3 uit 10, op basis van 24 reviews