vakanties Hoenderloo

Reviews over Hoenderloo

we hopen hier nog vaak te komen!

johan,
    14-12-2018

Miggelenberg ligt midden in het bos, waar je mooie wandelingen kunt maken. Het personeel, zowel bij receptie als in winkel of restaurant, is zeer gastvrij en klantgericht. Met diëten werd op onopvallende manier goed rekening gehouden.

Geweldig weekend in prachtig huisje

Ellen van der Maas,
    13-12-2018

Wij verbleven in de Bosvilla Comfort 6-7 personen. Het huisje is pas gerestyled en zag er keurig uit. Het comfort was prima in orde; de bedden lagen heerlijk. De badkamer is wel wat verouderd en helaas was er niet veel keuze in tv-zenders (+/- 10 zenders). Daarentegen was het een groot pluspunt voor ons dat de honden ook welkom waren in zo'n mooi gerenoveerd huisje. Al met al een geslaagd weekend dat zeker voor herhaling vatbaar is!!

Fantastisch, zeker een aanrader!

Sartica Demas,
    12-12-2018

Super mooi park, super mooie woningen, super vriendelijk personeel en dat allemaal in een super mooie omgeving midden in de natuur!

Super verblijf gehad

Yvonne Hendrikx,
    8-12-2018

Mooi en gezellig park, enthousiaste, gastvrije medewerkers, mooie accommodatie en mooie omgevingWe komen hier zeker weer terug. Echt een aanrader

Fantastisch goed verzorgt

Marco van der pijl,
    8-12-2018

Het is prima alles goed verzorgt en rustig park in een mooie omgeving

Hoenderloo scoort een 8,5 uit 10, op basis van 374 reviews