We hebben een aantal aanbieders voor Heerde voor je op een rij gezet:

Reviews over Heerde

Mooie omgeving

C.Snoey
    14-8-2014

Heerde is een gezellig klein plaatsje met behoorlijk wat terrasjes. In de omgeving is voldoende te doen. Diverse parken (denk aan Apenheul, Julianatoren, Dolfinarium etc.) zijn op korte rijafstand, wat een dagje uit aangenaam maakt.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Goede uitvalsbasis

Rinus
    29-8-2013

Heerde is een behoorlijk groot dorp met tal van voorzieningen en winkels, in het centrum staat de fraaie Johannuskerk en verspreid rond het centrum vallen een aantal fraaie historische villa's op zoals o.a. Villa Jacoba. Aan de rand van het dorp liggen enkele buitenplaatsen zoals het landgoed Vosbergen, het is een erg mooi landgoed om er te wandelen en te fietsen, het kasteeltje is nog privé bewoond en niet te bezoeken. Ten westen van het dorp te midden van de Veluwse bossen ligt het grote recreatiemeer Heerderstrand, met mooi zandoevers. Eveneens ten westen van het dorp vind men prachtige heidevelden, een van de mooiste heidevelden zijn de Renderklippen, hier vind men een schaapskooi en een kudde schapen. In de omgeving ligt een uitgestrekt net aan fiets- en wandelpaden.

Gereisd Met partner in augustus 2013

Heerde dorp is rustiek

Fam. Okkerse
    4-8-2013

Ik ga er vanuit dat men hier het dorpje bedoeld. Dat is niet erg levendig, maar wel leuk voor koffie met gebak, bezoek de tentoonstelling in Villa Jacoba (naast de Plus) met de oude dingen van Arks beschuitfabriek, nu Bolletje. De fabriek staat ook in Heerde alleen maakt men er nu koekjes.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

De toeristen komen genieten van het bos en heide

fr_woning
    20-8-2012
    • 391 - Naast een aantal campings en B & B , voor verblijf in de omgeving . Is voor de toeristen de schaapskudde die door de Dellen trekt met de schaapsherder . Op de Rendierklippen staat de schaapskooi waar de schapen elke dag rond vier uur weer binnen komen . Pas is er een informatiehuisje geopend , met het wel en wee over de schaapskudde . Ongeveer 50 jaar word de heide en andere plekken kortgehouden door de schaapskudde . Vlak in de buurt , iets in het bos verscholen ligt het Pluizenmeertje . Fietsroutes in de buurt en omstreken worden aangegeven met fietsknooppunten routes .
    Gereisd Met partner in augustus 2012

rustig dorp

Ria Brouwer
    29-7-2012

Het dorp op zich is gezellig met zijn terrasjes maar dat is meer overdag en bij mooi weer. Niet echt een plek voor jongeren maar wel de ideale basis om de omgeving te verkennen. Er is genoeg in de buurt te doen. Dierenpark Wissel, Dolfinarium, Burgers Zoo, Apenheul, Julianatoren, Park de Hoge Veluwe met het Kruller Möller Museum, Heerde strand en dan natuurlijk de leuke plaatsjes in de buurt om te shoppen of te bekijken zoals Apeldoorn en Zwolle om maar iets te noemen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012
Heerde scoort een 8 uit 10, op basis van 38 reviews