Heelsum

We hebben een aantal aanbieders voor Heelsum voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Heelsum voor je op een rij gezet:

Reviews over Heelsum

een aanrader als je niet in een grote stad wil zit

denise Beck,
    5-4-2019

heelsum is een klein dorp waar niet zo veel te doen is ,maar waarvan je heel makkelijk snel overal naartoe kan met fiets of auto.mooie omgeving voor prachtige wandelingen of voor vlakke of heuvelachtige fietstochten !!

Gereisd met vrienden in april 2019

Fietsroutes

rian rutten,
    31-3-2014

De fietsrouteaanduidingen kunnen op veel punten verbeterd worden. Bijna onzichtbare of geheel ontbrekende bordjes hebben vele extra km gekost. Dank zij het mooie weer was dit niet erg maar wel voor mensen die niet zo vele km kunnen fietsen

Gereisd met partner in maart 2014

Heelsum ligt in een mooie omgeving.

n.sluijter,
    5-8-2013

Omgeving is prachtig, ook een prima uitvalsbasis voor de Veluwe en Arnhem. In Arnhem is het leuke loungen aan de RIjnkade, Leuke en originele winkelstad met veel aparte en kleine winkels. Modekwartier Klarenbeek erg leuk, het bruist van energie! Stadspark Sonsbeek is ook een aanrader, heeft 1 keer per maand op zondag een biologische markt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Prachtige bosrijke omgeving

Femke ,
    17-4-2013

Prachtige bosrijke omgeving om te wandelen, fietsen, mountainbike maar ook om te golfen, de golfbaan ligt op 5 min rij afstand! Zeker de moeite waard voor een weekend weg of een zakelijke bijeenkomst.

Gereisd zakelijk in april 2013
Heelsum scoort een 7,2 uit 10, op basis van 21 reviews