Reviews over Heelsum

Hotel die toe is aan een opfrisbeurt

Anneke,
    8-9-2018

Een groot pluspunt waren de prima bedden en het lekkere ontbijt en diner. Ook de ligging was perfect en de fietsen waren goed.

Punten van kritiek waren de donkere kamer; geen minibar en geen koffie/theefaciliteiten en ook geen airco. Ook de badkamer was niet meer van deze tijd. Douchen in bad met een douchegordijn. Het zwembad was in orde, zolang er niet al te veel mensen in zaten. De prijzen van de dranken waren veel te hoog (6,50 voor een glas wijn). Ook moest je extra betalen voor een badjas en slippers.

Het hele hotel kan wel een opfrisbeurt gebruiken en is nu geen 4 sterren waard, hooguit 3+.

Wonderful! Om nooit meer te vergeten!

Johanna,
    7-8-2018

Prachtige lokatie! Schoon! Knus! Ruinte, Stilte, Natuur adembenemend! Uitzicht Subliem!

fantatisch

sophie,
    7-3-2018

het was heel goed georganiseerd je kon met al je vragen terecht

Ali,
    21-2-2018

ik vond het vriendelijk personeel, heel schoon en fijne kamer.

Mooi hotel

Familie Hoogervorst,
    8-1-2018

Heel fijn en aardig personeel, mooie kamer helaas totaal niet geisoleerd het was ijskoud en er lag een zomer dekbed op ons bed en na een hele koude nacht met slecht slapen met verwarming uit en aan omdat het uit heel koud werd en aan weer te warm pff heb ik het aangegeven bij de receptie en die volgende nacht heerlijk warm geslapen met een goed dekbed. De bedden lagen heerlijk.

Heelsum scoort een 8,1 uit 10, op basis van 20 reviews