Reviews over Harskamp

Fantastich

M.heinsbergen,
    29-11-2018

Een ieder die zegt dat deze camping niet vriendelijk is moet beter om zich heen kijken elke camping heeft regels als je wc papier gaat neer zetten dan is binnen notime het riool verstopt omdat er mensen zijn die het nodig vinden om de hele rol in het toilet te proppen jammer genoeg zijn er mensen die de veiligheid van onze camping niet serieues nemen dan moet je als directie wel eens streng zijn jammer dat sommige dat niet begrijpen ik geef de camping een 9 waarom elk jaar word er ge inversteerd in nog betere fasaliteiten en dat doet niet iedere camping

Volgend jaar weer

Fred Verkerk,
    16-10-2018

Afgelopen september heb ik samen met mijn vrouw

op deze camping gestaan.

Heerlijk gefietst over de Veluwe we hebben ons heerlijk vermaakt.

Goede service van het personeel wij hadden

problemen met het installeren van onze tv

binnen 15 min was er een monteur die ons geholpen heeft.

Volgend jaar gaan we zeker weer

Fantastische *camping.💚

Frida Zoonen,
    18-9-2018

Deze camping verdiend **********.

Mooie camping, heerlijk zwembad en last but not least super lekker eten in het restaurant. Voor jong en oud genoeg animatie tijdens vakanties.

De camping wordt gerund door 1 familie met 💚 voor de zaak.

Wij zijn volgend jaar weer van de partij!

We komen elk seizoen weer terug!

Yvonne Veenbrink,
    16-9-2018

Elk jaar op camping de Harscamp weer een feest, onze sociale contacten zijn nog nooit zo goed geweest.

Een hele familie erbij gekregen daar, dat hebben we goed voor elkaar.

Groeien als gezin en elk jaar die sleurhut weer in.

Die sleurhut heeft een vaste stek, nummer 3 is onze plek.

Wij kijken altijd uit naar een mooi seizoen met genoeg te doen.

Ik zeg we gaan er volgend jaar weer voor het hele seizoen met gezelligheid door!

Zwemmen, spelen , activiteiten, lekker eten komen eraan te pas en op de camping zit je goed in je sas!

Helemaal top

Ingrid koekkoek,
    15-9-2018

Is een super gezellige camping en kindvriendelijk. Prima zwembad kantine en speeltuin. Echt weer een top vakantie gehad.

Harskamp scoort een 7,9 uit 10, op basis van 23 reviews