Sorteren

Reviews over Groesbeek

Voor herhaling vatbaar

Paula
    10-11-2018

Een leuke plaats met veel mogelijkheden die uniek zijn

Prima

De Koning
    4-11-2018

Heel vriendelijk ontvangst op de receptie. Mochten onze fietsen alvast in een afgesloten fietsstalling zetten, wat voor ons (nieuwe e-Bike ) erg prettig was. Wij hebben geen gebruik gemaakt van zwembad, sportzaal etc. Dus daar geen mening over. Kamer die ruim was, was wel erg sober, laminaat en gordijnen mogen wel vernieuwd worden. Ook kabels zouden weggewerkt kunnen worden. Ruime, fijn en schone badkamer. Was geen zeep/shampoo in de douchecabine (dispenser was leeg). Keukentje was compleet, servies, pannen, bestek was schoon. Koffiezetapparaat(je) was érg vies, vooral de het glazen koffiekan(netje). Ook de voorkant van de oven en vaatwasser zag er niet fris uit. Ondanks een prima nacht doorgebracht. Dicht bij het Pieterpad!

Gezellig.

Marielle
    26-10-2018

Goede service, mooie kamer, mooie omgeving.

Top

Jos vd werf
    26-10-2018

Prima goeie kwaliteit en houden zo

Antoine
    25-10-2018

Prima camping met zeer ruime plaatsen en prima sanitair. Hartelijke ontvangst en prachtig uitzicht over het Reichswald.

Groesbeek scoort een 8,2 uit 10, op basis van 163 reviews