Groenlo

We hebben een aantal aanbieders voor Groenlo voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Groenlo voor je op een rij gezet:

Reviews over Groenlo

Groenlo is mooi qua natuur, maar saai!

Safira,
    21-5-2018

Ondanks dat wij Aparthotel Havezate fantastisch vonden, vonden wij de omgeving daarentegen saai. Zeker met pubers! Dat wij op zondag, op de zonnige dag dat we aankwamen, rond 20:00 nergens meer terecht konden voor een hapje eten vonden wij zeer apart!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Aanrader

Anneke,
    24-6-2017

Gezellig park Goede restaurants met vriendelijk personeel Mooi zwembad Park goed onderhouden en ons A huisje was zeer schoon na de midweek nog een weekje bij geboekt want het weer was fantastisch ook mijn moeder dochter en schoonzoon vonden het voor herhaling vatbaar

Gereisd met vrienden in juni 2017

Met de hele familie (9 pers.) een week hier

Peter en Tove Bloemers,
    23-8-2016

De stad lag door allerlei werkzaamheden nogal over hoop en de omleidingen waren niet duidelijk aangegeven. Het centrum is gezellig. We hebben gegeten bij Wissink en daar op het terras gezeten. Prima. We logeerden bij 't Reirinck (ook uitstekend) maar wel buiten Groenlo, dus we zijn die week maar een paar keer korte tijd in Groenlo zelf geweest.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Leuk vestingstadje

Madeleine-C2,
    19-9-2015

Groenlo is een leuk vestingstadje in een prachtige omgeving. Van de vesting zelf is niet veel meer te zien maar wel de vestinggracht in de groene omgeving. De markt is gezellig met de terrasjes. We wilden de Stadsboerderij bezichtigen maar die was dicht op zondag zo ook andere activiteiten zoals musea, kerk enz in Groenlo. Dus kijk van te voren op de site. Ondanks dat hebben we ons vermaakt. Een stuk langs de vesting gracht en de leuke straatjes met mooie gebouwen gelopen. De omgeving is mooi om te wandelen en fietsen. Een paar km verderop in Lievelde is het leuke Erven Kots museum met over het boerenleven en de Kaasboerderij.

Gereisd met vrienden in mei 2015

gezellig plaatsje met mooie grachten

brigitwente,
    13-7-2015

En ze hebben in Groenlo een paar handige winkels, zoals de Hema, Kruidvat, Ter Stal, etc.

Plus diverse supermarkten, Emté, Albert Hein, Lidl en Aldi.

Verschillende soorten kroegen en restaurants.

Groenlo zelf is een mooie plaatsje om doorheen te fietsen of te wandelen, de gracht om de vestingplaats ziet er prachtig uit op sommige plekken, ook veel monumentale gebouwen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015
Groenlo scoort een 8,6 uit 10, op basis van 166 reviews