Reviews over Groenlo

Leuk voor één keer

Fam. Prins,
    19-11-2018

Afgelopen zomer 1 week verbleven met onze dochters 6j en 2j in een 6pers luxe huisje.

Ligging van het huisje prima. Achterkant vrij en voorkant een speeltuintje. Huisje zelf ook prima ingericht. Groot bubbelbad wat een groot succes was. Huisje redelijk schoon.

Park genoeg te doen voor de kleinere kinderen. Alleen voor de grotere kinderen of de oudere is er eigenlijk niets.

Gelukkig was het in onze week prachtig weer maar anders....

Personeel was ronduit verschrikkelijk. Stug, kortaf... animatieteam was overigens fantastisch! Oja, en 1 oudere dame die bij de snackbar werkt!

Prijzen, tja hoger dan gemiddeld. Wij vinden dat geen probleem. Dit is bijna bij ieder park zo.

Kortom; leuk voor een keer , maar niet voor herhaling vatbaar.

Uitstekend!

LeJo,
    19-11-2018

Keurig, ruim, modern appartement, van alle gemakken voorzien. Mooi en compleet ingericht. Superruime badkamer met bubbelbad. twee ruime slaapkamers met prima bedden. Prima ontbijt, met lekker vers broodjes,croissants, roerei, spek,worst, vers fruit, diverse beleg, verse jus, etc, etc

Prima vakantiepark

B_Tenkinck,
    21-10-2018

Park is leuk opgezet. Voorzieniningen zijn goed. Vriendelijke mensen. Bungalow is wat gedateerd, maar alles was prima schoon.

Geweldige vakantiepark!

Cee,
    21-10-2018

We hebben de VWL8 gehuurd voor 3 nachten. Er zit echt alles wat je nodig hebt voor een prettig verblijf met kinderen. Ik vond het echt volledig de moeite waard. Boodschappen bij de terrein supermarkt was wel een beetje duur dus ik zou volgende keer boodschappen meenemen. Pizza bestellen is de allergrootste tegenvaller. Het is gewoon een droog korst verbrand dun laagje met beetje saus overheen en wat kaas. Please Don’T: Biggg dissapointment. We hebben alsnog maar iets gekookt want dit was echt niet te eten. Er waren leuke attracties voor de kinderen en een recreatie team. Kids waren superblij om naar de activiteiten te gaan. Een geweldige Park!!! 5 stars🌟🌟🌟🌟🌟

Mooi park, fijne accomodaties.

Caatje,
    19-10-2018

Erg mooi park, schone en praktische huisjes en fijne sfeer.

Medewerkers erg vriendelijk en behulpzaam. Leuke speeltuin voor de kids , mooi zwembad. alles is erg mooi aangelegd.

Groenlo scoort een 8,3 uit 10, op basis van 164 reviews