Reviews over Groenlo

Leuk plaatsje met alle terrassen bij elkaar op de

Jan Kloos
    1-9-2017

Via een mooi aangelegd wandellpad loop je binnen het half uur van het Marveld naar de markt

Klein gemoedelijk plaatsje

Astrid Scholtz
    27-8-2017

Het is een leuk plaatsje om een uurtje doorheen te lopen, om te lunchen of te dineren. Het treintje van Havezate Marveld komt hier ook, leuk voor kinderen.

leuk stadje

De Boys en Girls
    8-8-2017

Een echt vestingstadje. wallen, kanonnen, een stadsmuseum en stadsboerderij. Geen winkel stad. Je kunt er wel alles krijgen

Mooie oude stad

marja
    7-7-2017

Van he meerdal naar het centrum gelopen 10 minuten , je loopt zo het oude gedeelte in waar veel te zien is . Aan het water staan de kanonnen op hun plek en het park is heerlijk rustig

Mooi gezellig stadje.

Marion
    25-6-2017

Wandeling rond de gracht of in de fluisterboot op de gracht, erg leuk. Prima restaurants, knus museum. Omgeving zeer geschikt voor fietstochten.

Groenlo scoort een 7,9 uit 10, op basis van 164 reviews