vakanties Garderen

Reviews over Garderen

Geweldig.

Menno,
    6-12-2018

Heerlijk vrij in de natuur met zeer ruime bungalow en zeer vriendelijke service!

Fantastisch verblijf gehad. Voor herhaling vatbaar

Jolanda Van Ruler,
    6-12-2018

Wat een super park. Heerlijk bijkomen in alle rust. En veel vertier voor de kinderen

Ik heb 5 maanden op dit park mogen verblijven. De eekhoorntjes kwamen me vaak bezoeken maar ook de vlaamsegaai en bonte specht. Dichtbij het dorp maar midden in de bossen. Alles bij de hand. Verse eieren bij de receptie en alle info uit de omgeving. Goed onderhouden park met leuke huisjes "kastelen". Ook mijn zoontje heeft genoten. Genoeg om mee te spelen en te ravotten. Echt een aanrader voor jong en oud.

A Boerman,
    6-12-2018

Heerlijk park met huisjes middenin het bos. Je komt hier echt tot rust.

Heerlijk weekend!

Jacco Jansen,
    27-11-2018

Eerder al verbleven in Garderen bij het Speulderbos met mijn partner en nu samen met de hele familie. Wederom een geslaagd weekend. Prachtige nieuwe kamers, mooi zwembad en perfecte ligging, aan de rand van het bos. Daarnaast twee heerlijke diners gehad tijdens ons verblijf in het vernieuwde restaurant. Mooi uitgebreid buffet met veel keuze en afwisseling van de inhoud op de verschillende dagen. Komen zeker terug!

Heerlijk weekend weg!

Jansen,
    22-11-2018

Perfecte ligging, vanuit het hotel loop je zo het bos of het dorp in en redelijk snel bij de snelweg. Erg attent en kindvriendelijk personeel. Fijn hotel!

Garderen scoort een 8,1 uit 10, op basis van 411 reviews