vakanties Garderen

Reviews over Garderen

Geweldig

Helena, 24-2-2018

De Bilderberglokatie ligt midden in de bossen en we konden zelfs met mijn moeders rollator mooie wandelingen maken zowel op het terrein als in het bos

Er was een leuk kabouter tentoonstelling en een expositie van zandsculpturen die beloopbaar was vanaf het Bilderberghotel door het bos heen

Paleis het Loo lag vlakbij en we konden daar met een Valystaxi heen

Van het uitgaansleven hebben we niet echt kunnen profiteren, daarvoor hadden we weer een Valystaxi moeten bestellen en van Valystaxi heb je jaarlijks maar beperkte hoeveelheid kms te besteden. Het zou fijn zijn als het Hotel een servicedienst had voor bezoekers zonder auto om 's avonds naar Garderen heen en terug te brengen op een vaste tijd.

Leuk dorpje in de Veluwe

Jan H, 8-2-2018
    In het dorp hebben wij lekker geluncht bij bakkerij Schuiteman. Er is ook een leuk winkeltje in het dorp met allerlei snuiterijen. Voorts kan je hier heerlijk wandelen in het Speulderbos.

Heerlijk begin van 2018 in rustige, bosrijke omgev

Michelle, 30-1-2018

Klein dorp maar alles wat je nodig hebt

Nadeel was dat we op oudejaarsdag moeite hadden om een leuk restaurantje te vonden voor de lunch aangezien alles dicht was. Uiteindelijk in hotel terecht gekomen

heerlijk vertoeven

Henriette, 12-9-2017

volop huurmogelijkheden bij de Veluwe specialist.

Heerlijke IJssalon.

Goede supermarkt.