Sorteren

vakanties Garderen

Reviews over Garderen

Mooie omgeving vooral voor te fietsen

jos en josé hofs
    15-7-2018
    Garderen is ontzettend gezellig

Goed dorp

Adriaan Klaver
    11-6-2018

Garderen leuke plaats met veel mogelijkheden, mooie campings.

Uitgebreid e fietsmogelijkheden.

Goede eetgelegenheden.

2 supermarkten waar veel tot alles te koop is.

Zandsculpturen.

Een aanrader.

Fantastisch wandel- en fietsgebied

Paul
    7-6-2018
    De omgeving is meer dad het dorp.

Geweldig

Helena
    24-2-2018

De Bilderberglokatie ligt midden in de bossen en we konden zelfs met mijn moeders rollator mooie wandelingen maken zowel op het terrein als in het bos

Er was een leuk kabouter tentoonstelling en een expositie van zandsculpturen die beloopbaar was vanaf het Bilderberghotel door het bos heen

Paleis het Loo lag vlakbij en we konden daar met een Valystaxi heen

Van het uitgaansleven hebben we niet echt kunnen profiteren, daarvoor hadden we weer een Valystaxi moeten bestellen en van Valystaxi heb je jaarlijks maar beperkte hoeveelheid kms te besteden. Het zou fijn zijn als het Hotel een servicedienst had voor bezoekers zonder auto om 's avonds naar Garderen heen en terug te brengen op een vaste tijd.

Leuk dorpje in de Veluwe

Jan H
    8-2-2018
    In het dorp hebben wij lekker geluncht bij bakkerij Schuiteman. Er is ook een leuk winkeltje in het dorp met allerlei snuiterijen. Voorts kan je hier heerlijk wandelen in het Speulderbos.
Garderen scoort een 8,1 uit 10, op basis van 407 reviews