We hebben een aantal aanbieders voor Ewijk voor je op een rij gezet:

Reviews over Ewijk

Prachtige locatie

Ton kuijpers
    30-7-2017

Camping het buitenhuis op de groene heuvels in Ewijk is werkelijk prachtig aangelegd. Je wordt door de beheerders Daan en Marie erg gastvrij en vriendelijk ontvangen . Overal willen ze je helpen om het naar de zin te maken . Er is van alles te doen op, in en rondom het water maar geen disco. Er is bijv een overdekte buitenkeuken voor de campeerders. Het enige min puntje zijn de aanwezigheid van vele vervelende muggen.

Mooie omgeving

R.Roelofs
    19-8-2014

Er zijn leuke dingen te doen op het park van een indoor speeltuin tot een mooie gamehal. voor oud en jong is er altijd wat te doen, je kunt er zelfs met de hele familie gaan bowlen. Op bepaalde dagen is er zelf een bingo met leuke prijzen voor jong en oud. Het vakantiepark heeft mooie fietskaarten van de omgeving liggen voor diegene die wilt fietsen. ze verhuren zelfs ook fietsen, kinderfietsen, en skelters.

Gereisd Anders in juni 2014

mooi landelijk met kastelen

Adriana
    18-4-2014

Heerlijk fietsen hier. En bij de boer fruit en eitjes kopen. Batenburg is mooi historisch dorpje. Fietsen naar Wijchen op donderdagmorgen naar de markt. In Wijchen is trouwens ook een super gezellige bioscoop (cine Roma) met luxe stoelen en bediening tijdens de film, lekker wijntje erbij of voor een regenachtige middag met de kids.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2013

Rustig, maar ook een beetje saai dorpje

Wim
    16-8-2013

In Ewijk is heel weinig te doen, maar voor een rustzoeker is het wel zalig. De omgeving van Ewijk is wel mooi, er kan goed gefietst worden en wandelen is ook geen probleem. Ewijk heeft wel wat oude boerderijen die onder monumenten zorg staan.

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 07 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

De omgeving van Ewijk is erg leuk

Linda
    31-7-2012

Wijchen en Nijmegen maken heel wat goed voor mensen die graag lekker actief zijn, mensen die meer van rust houden kunnen dit dichterbij goed vinden (Ewijk, Bergharen en misschien zelfs Beuningen). Een mooie bosrijke omgeving vindt men iets buiten Nijmegen in Berg & Dal, Heilig Landstischting (waar tevens het Afrikamuseum is) en in Ubbergen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012
Ewijk scoort een 7,5 uit 10, op basis van 51 reviews