Sorteren

Reviews over Epe

Boven verwachting.

Jonker
    19-11-2018

We hebben houten chalet merel no. 145 gehuurd en we waren aangenaam verrast. Gezellig ingericht, goede bedden, sauna met kachel en apart infrarood en kleuren.

Verder aparte diepvries (tafelmodel), koelkast, stofzuiger, Senseo apparaat,

koffiezetapparaat, electrische citruspers, broodrooster, staafmixer en goede WIFI.

En het huisje was netjes schoon.

Zo'n meer dan compleet huisje hebben we zelden meegemaakt.

Complimenten voor de eigenaar.

Was dan alles goed. 1 dingetje minder en wel de kitranden langs de douchebak en de strip van de douchedeur. M.n. de laatste zat vol schimmel. Een nieuw stripje kopen en het oogt voorlopig weer goed.

Maar wij hadden een fijn verblijf.

Komen zeker terug en dan hetzelfde chalet.

Heerlijk

JC Sangers
    17-11-2018

De faciliteiten zijn in november gesloten maar de omgeving is prachtig voor fietstochten e.d. in de buurt leuke uitstapjes te maken en wandelen in de omgeving is heerlijk

Een leuk uitje

Adri Eijkemans
    7-11-2018

Kijk als je via veiling dit hotel boekt voor heel weinig geld, en je verwacht een 6 sterren hotel!

Ja dan doe je het niet goed

Hotel mag eens verfrist worden, maar is niet vies of stoffig,! Alles is goed schoon,

Personeel bij diner en ontbijt is kei vriendelijk, als je zelf de vriendelijk heid ook meebrengt!

Zij doen hun uiterste best! Fleur en Nicole hielpen ons drie dagen fantastisch!

Fietsen gehuurd, werkten perfect! Mooie omgeving,

Alleen bij het receptie personeel mag wat meer vriendelijk heid zijn, we komen naar hun toe he,

Mag je wat blijder en enthousiaster zijn

Prijs kwaliteit gaat net, maar mag zeker niet duurder worden door het gebodene!

Kortom was goed, schoon en netjes!

U kunt er gerust heen! Maar u weet het is geen 6 sterren hotel bij waardebon veiling!

Adri

Prachtig komen zeker weer

T. De vries - vd Meulen
    6-11-2018

Mooi park in een zeer bosrijk gebied we hebben veel gefietst en ook het centrum van Epe lekker dichtbij en een gezellig centrum. Een echte aanrader zeker als je ook van fietsen of wandelen houd.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 9-11-2018

Je kunt je op Bospark de Schaapskooi zeker uitleven. Daarnaast heeft het park een ideale ligging.

Wil je met korting naar een bezienswaardigheid in de omgeving? Check dan onze website!

Graag tot ziens!

Groetjes Mandy

De omgeving fantastisch, huisje gedateerd.

Ronald de Graaf
    4-11-2018

Hou rekening met gedateerde inrichting,smoezelig vette afzuigkap,zwarten strepen op de vloer.De banken zitten niet echt lekker.Zien een open naad in het plafond waardoor we naar buiten kijken.Bij binnenkomst hing er een vieze bakgeur, bij het openen van de koelkast kwam er ook een vieze geur uit en het rooster waar de warmte van de koelkast motor wordt afgevoerd is roestig.Hier en daar spinnenwebben in de hoeken.Matrassen te zacht en leverde elke morgen spierpijn op. Alles bij elkaar geeft aan dat het huisje een makeover goed kan gebruiken.Voor ons weekend was het acceptabel.Wij verbleven in huisje 441 dat wel privacy heeft.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 9-11-2018

Bedankt voor het doorgeven van jouw bevindingen, Ronald. Wij gaan hier zeker mee aan de slag. Het is tenslotte ons doel om al onze gasten een fijn verblijf te bezorgen.

Waar heb je het meeste van genoten?

Groetjes Mandy

Epe scoort een 8,2 uit 10, op basis van 486 reviews