Reviews over Enspijk

geweldig!!

Bianca,
    22-8-2018

Fantastisch vakantie gehad hier! Super ontvangen door het uiterst vriendelijk personeel op de receptie, wat een leuk team. Keurig naar onze plek gebracht, hier aangekomen, waren wij wederom uiterst tevreden. Toiletgebouw was super, schoon en netjes, wat wil je nog meer? Ook onze kinderen is het aan niets ontkomen. Sochtends met de Ophaalparade mee en de rest van de dag alleen bij de caravan om te eten. Het animatieteam is geweldig! De enthousiastme spat er vanaf. Ze zijn zo leuk met de kinderen, chapeau! Dit maakte onze hele vakantie. Zeker een vakantie voor in de boeken! Wij komen hier zeker weer terug!

Geweldige camping!

Fam. van Diessen,
    21-8-2018

Geweldige kindvriendelijke camping! 2 weken lang erg genoten. Bij aankomst een warm welkom door het vriendelijke personeel. Veel gezwommen in het natuurwater. Voor de kinderen was er veel vermaak door het animatieteam! Leuke speeltuin voor de kids. Schoon sanitair. Komen hier volgend jaar zeker terug!

Mooie camping in de Betuwe. We komen zeker terug.

Anne Houben,
    12-7-2018

Nog net voor het hoogseizoen een weekje de Betuwe verkend. Heerlijk gefietst langs de Linge en de boomgaarden. Leerdam, Buren en Culemborg bezocht, leuke stadjes. De camping was nog niet zo druk maar we stonden gelukkig op veldje met andere kampeerders bij elkaar. Complimenten voor het mooie en schone sanitair. En natuurlijk mooi weer gehad.

Voor herhaling vatbaar!

Fam. Vink,
    17-6-2018

Een gastvrij ontvangst, medewerkers helpen je graag en geven je veel informatie over de omgeving, etc. We werden zelfs naar ons plekje gebracht! Mooie plek, op een nieuw kampeerveld met speeltuin, dichtbij de speeltuin en het viswater. Top verblijf! Komen graag nog eens terug.

Het vakantieadres voelde als thuiskomen

Erik Bunt,
    28-5-2018

De camping is super schoon, zowel park als toilet. Het personeel/campingteam heeft ons prima geholpen want ik had foutje bij de boeking gemaakt. Binnenkomst in het verblijf ook alles aan kant en de vaste gasten helpen graag als je daar om vraagt.

Ben zeer zeer zeer tevreden over dit verblijf.

Enspijk scoort een 7,1 uit 10, op basis van 39 reviews