vakanties Emst

Reviews over Emst

Prima camping

Henk,
    20-11-2018

Prima ligging aan fietsroutes. Vriendelijk personeel. Schone camping.

Erik Derriks,
    17-11-2018

Top camping echt gezellig en wij doen nu een paarjaar de playback show en dat is erg gezellig in de vakantie dus playbacken jullie ook mee volgend jaar boek dan nu.

Lekker rustig, schoon en een smakelijk ontbijt.

Kees & Marlies Antens,
    11-11-2018

We zijn een dagje naar Wellnesscentrum de Veluwse Bron geweest en hebben vooraf een nachtje doorgebracht Minicamping Uylkens Hof in het huisje de Bosuyl.

Wij kunnen het iedereen aanraden lekker rustig, schoon en een smakelijk ontbijt.

We komen zeker een keer terug.

zeker voor herhaling vatbaar

Iris Weitjens,
    4-11-2018

heerlijk afgelegen huisje dichtbij de Veluwe in een mooi aangelegde tuin met veel privacy. huisje zelf was zeer comfortabel, voldoende opberggelegenheid en alle benodigdheden die je wenst bij een B & B

Een aanrader om tot rust te komen

Carmen,
    28-10-2018

Een heel knus en gezellig huisje waarbij je je gelijk thuis voelt. Alle benodigdheden zijn aanwezig. Een heerlijk ontbijt dat 's morgens gebracht wordt met een geweldig uitzicht. Ideale plek om tot rust te komen. Ook perfect om de nabijgelegen grotere plaatsen te bezichtigen.

Emst scoort een 8,1 uit 10, op basis van 79 reviews