Elspeet

We hebben een aantal aanbieders voor Elspeet voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Elspeet voor je op een rij gezet:

Reviews over Elspeet

Wat een prachtige omgeving!

Juffie 65
    18-9-2017

Je kunt alle kanten op fietsen/wandelen, overal even mooi. Met wat geluk spot je zwijnen en herten. ''s nachts hoor je de uilen. In deze periode erg rustig, je komt weinig fietsers tegen. Het dorp heeft een goede brasserie ( 't Edelhert) met veel keus en grote porties, (waar krijg je nog een pannetje soep op tafel, om nog wat bij te scheppen?) gezellige ambiance en aardig personeel.

Gereisd Met partner in september 2017

Heerlijk landelijk.

Nicole en Rob
    21-8-2015

De omgeving is echt prachtig als je houdt van wandelen en fietsen door een afwisselend (bos, landbouw, hei) gebied. Elspeet zelf is prima om even wat te drinken op een terras (vaak wel aan een weg gelegen) of een hapje te eten.

Vooral een mooie omgeving

Rinus
    11-10-2013

Elspeet is een dorp op de Veluwe gelegen te midden van een prachtige omgeving met bossen en heidevelden, de omgeving is vooral populair bij fietsers en wandelaars, het is een ideale omgeving voor rustzoekers. Het dorp ziet er nog redelijk authentiek uit en als fietser kan men er dan ook pauzeren op een van de terrasjes, door de week tenminste want men is er nogal kerkelijk en op zondag is alles gesloten en heerst er een saaie sfeer.

Gereisd Met partner in augustus 2009

Elspeet is een mooie omgeving

Jodie
    28-5-2011

Elspaat is een mooie omgeving discht bij nunspeet en het veluwe meer. De zandverstuifing is ook erg mooi, je kan er uren rondlopen. Elspeet ligt dicht bij Elburg, daar is ook zat te zien. Dit is een mooii vissers dorpje.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Apr 19 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een rustig dorp met een christelijke uitstraling

Familie met kinderen
    23-3-2009

een mooi dorp, mooie omgeving om te fietsen en te camperen. broodjes halen bij de warme bakker. geen denderende disco's, maar wel gezellige terrasjes. voor kerkmensen een plaats bij uitstek, 4 kerkengemeenschappen: PKN (behoudend, Hersteld Herv. Kerk, ger. gem en ger. gem in Ned. wij hebben het er erg naar ons zin gehad. probeer het gewoon, de mensen zijn er aardig.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2008
Elspeet scoort een 8 uit 10, op basis van 31 reviews