Ellecom

We hebben een aantal aanbieders voor Ellecom voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Ellecom voor je op een rij gezet:

Reviews over Ellecom

Mooi hotel met prima faciliteiten

Justin,
    2-12-2018

We hebben hier met ons gezin een fijn verblijf gehad. De kamer was schoon, groot en had een moderne badkamer. Ook fijn was de waterkoker met koffie en thee, ideaal om even mee wakker te worden 's morgens voordat je op pad gaat. We vonden de kamer wel wat leeg/kil aandoen, maar we waren toch meer buiten het hotel te vinden of in het mooie zwembad. Een aanrader om naartoe te gaan is Nijmegen, Doesburg en Deventer.

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

Een aanrader voor jong en oud!

Daphne Langedijk,
    30-10-2018

Ik heb samen met mijn dochter een perfect verblijf gehad! In het restaurant genoten van een heerlijk Wildmenu. Perfecte bediening gehad, de wachttijd tussen de gerechten in is perfect in orde. Vriendelijk personeel. Ik vond het ook heel prettig dat Hotel Manager Ezra even aan de tafel kwam om te vragen hoe ons verblijf ons beviel, dat maar je toch niet veel mee dat een manager zo betrokken is met zijn gasten. Het zijn heerlijke bedden, daar ben ik altijd bang voor doordat ik een rug patient ben, we hebben geslapen als een roos. Er is ook een zwembad en Sauna aanwezig waar je gratis gebruik van kan maken en Je kan hier heerlijk wandelen in de omgeving. En het ontbijt was super! Poffertjes en suikerbrood om je vingers bij af te likken!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

een fantastisch verblijf

thea biegstraaten,
    17-10-2018

ik vond het een erg mooi hotel qua uiterlijk maar ook de kamer was super met uitzicht op de toren en op de prachtige bomen in herfstkleuren.

de bediening was vriendelijk en het ontbijt zeer uitgebreid...

Wat ik ook een prettig gebaar vond was bij het ontbijt een mail met wat bijzonderheden....en.... het weer!

Ik kan niets negatiefs aangeven, is dat niet prettig!!!!!

Gereisd met partner in oktober 2018

Aanrader!

Gea,
    8-9-2018

Een prachtig hotel op een hele mooie locatie. Heel erg vriendelijk personeel aan de receptie, bij het ontbijt en in het restaurant. Niets is teveel.

Heerlijk gegeten. Heel goed ontbijt. Kamers zijn erg netjes en modern. Eigenijk klopte het hele plaatje. Wij gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in september 2018

Mooi gelegen hotel in rustige omgeving.

Mesch-Kemeling,
    4-9-2018

Hadden met kortingsbonnen een kamer gereserveerd (comfort plus kamer, 10 euro extra). Mooie ruime kamer, geheel gerenoveerd. Goede bedden en schoon. Konden met hond zo het park en bos rond het hotel in. Ideaal. Aanrader: ontbijt eens bij bakkerij Samsberg in Ellecom. Geweldig verzorgd, en voor heel weinig geld. Eten in restaurant De Peerdestal is ook heerlijk.

Gereisd met partner in augustus 2018
Ellecom scoort een 8,2 uit 10, op basis van 75 reviews