Eibergen

Reviews over Eibergen

Fantastisch!

Kirsten,
    3-1-2019

Met grote groep vrienden + kleine kinderen nieuwjaar gevierd; wat een fijn huis! Veel ruimte, heel gezellig, schoon, alles in huis. Bedden slapen erg lekker en beddengoed is wit (love dat!) en ruikt fris.

We raden jullie zeker aan en komen misschien nog een keer terug. Dank voor alle goede zorgen Els!

Gereisd met vrienden in december 2018

Inez ten Hag,
    2-12-2018

SVR Camping Bombam

Geweldig gastvrije rustige natuurcamping bij de boer.

Schoon sanitair en prachtige omgeving!

Gereisd met partner in september 2018

Een toplocatie voor een familieweekje weg.

Edo,
    2-11-2018

Met het hele gezin in de groepsaccommodatie. Een zeer goed uitgeruste boerderij. Met twee huiskamers, een eetkamer en een woonkeuken ideaal! Kleinkinderen hadden zo hun "eigen" plekje. Plaats genoeg om je even terug te trekken met een boek, maar ook om rond de tafel te zitten en samen spelletjes te doen.

In de keuken, die van alle gemakken is voorzien, staat een enorm en mooi gasfornuis. Heerlijk om daar eten te koken voor de hele groep. De gezamenlijke maaltijd in de eetkamer, waar we moeiteloos met 17 mensen rond de tafel pasten, was een uitkomst.

Prima slaapplekken! De rustige ligging zorgt er ook voor dat het lekker stil is 's avonds. Goede nachtrust.

Buiten is er volop speelruimte en in de omgeving zijn leuke attracties te vinden.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Geweldig!

Ellen,
    5-9-2018

Bijzonder gastvrije gastvrouw en gastheer! De boerderij en camping zien er geweldig uit . De biologische wijn smaakt heerlijk. Terecht een charme camping. Zoek je een rustige plek met of zonder kleine kinderen, ga hierheen! In de omgeving is veel cultuur, maar er is ook een grote recreatieplas in de buurt. Het sanitair ziet er uitstekend uit. En ben je je boek vergeten? Geen probleem. Er is een bibliotheek aanwezig.

Gereisd met partner in september 2018

Paul,
    2-9-2018

Een weekend met twaalf man gebruik gemaakt gemaakt van het vakantiehuis. Top locatie. Alles aanwezig in het sfeervolle, ruime huis. Prima bedden en voldoende en mooi sanitair. S'avonds nog even lekker bij de terraskachel. Mooie omgeving.

Gereisd met vrienden in september 2018
Eibergen scoort een 8,1 uit 10, op basis van 95 reviews