Doorwerth

Reviews over Doorwerth

Prima

Ger Hindriks,
    11-3-2019

Doorwerth, klein, groen, gelegen tussen Oosterbeek en Renkum/Wageningen. Het kasteel is zeker een bezoekje waard. In Oosterbeek de eerste trolley bussen van Arnhem en in Wageningen ligt natuurlijk een stukje geschiedenis in hotel de Wereld

Gereisd met partner in maart 2019

prachtige natuur

Janas,
    3-10-2015

Heerlijk gewandeld. Mooie en gevarieerde uitstapjes. Hoge Veluwe en Kröller-Müller. Arnhem, Wageningen. Kasteel Doorwerth. Mooie wandelingen, direct vanaf het hotel en fietstochten met het knooppunten systeem. En dat alles op 2 km van de A50.

Gereisd met partner in oktober 2015

Schitterende plaats en fantastisch mooie omgeving

A.G. Scholing,
    2-6-2015

Bossen langs de Veluwerand nabij de Nederrijn, prachtig glooiend landschap met rijke historie, veel fiets- en wandelpaden door oogstrelend gebied. Kasteel Doorwerth is zeer de moeite waard om te bezoeken.

Gereisd met partner in mei 2015

Fijne plek midden in de natuur.

Ruud ,
    17-10-2013

Trek er eens op uit door de prachtige bossen langs mooie watertjes op zoek naar verborgen schatten uit het verleden. Laat je verleiden door prachtige herfst kleuren schitterende paddenstoelen en betoverende eekhoorntjes!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2013

Voor rust op latere leeftijd

Maurits ,
    25-11-2010

Vandaag hebben wij Doorwerth bezocht. Een rustige plaats in een donker bos. Hier ademt het de sfeer van de mens, die "op rust" is. Het aantal seniorenflats wat te koop staat is indrukwekkend; dus voor wie nog een woning zoekt.... Wij maakten een boswandeling op deze rustige herfstdag. En keken aan de rand daarvan uit over de Rijn met uitzicht op de stuw en het dorp Driel. Prachtig. Ook genoten wij van de nog enigszins aanwezige mooie herfsttinten in het bos. Dus voor rustzoekers en wandelaars: even er tussenuit in Doorwerth.

Gereisd met partner in november 2010
Doorwerth scoort een 8,1 uit 10, op basis van 72 reviews