Reviews over Doorwerth

Prima verblijf vlakbij de Hoge Veluwe.

Eddy,
    22-10-2018

Wij verbleven drie dagen (twee nachten) in het Fletcher hotel-restaurant Doorwerth-Arnhem. Er is een ruime parking voor het hotel, dat gelegen is in een bosrijke omgeving. Achteraan het hotel is er een heel ruim en gezellig park, waar men ongestoord kan wandelen. Onze kamer op de eerste verdieping viel goed mee. Misschien één minpuntje was de badkamer, die er verouderd uitziet, maar toch heel proper was. Tweemaal genoten van een prima ontbijt en 's avonds telkens een verzorgd keuze driegangenmenu. En bovendien heel vriendelijk personeel, zowel aan het onthaal als in het restaurant. Een aanrader.

Heel goed bevallen

Ps boekel,
    8-9-2018

1 nacht hier geweest

Kamers ontbijt en personeel is allemaal naar wens

De omgeving ziet er ook goed uit

Vlak bij arnhem en snelweg

Een aanrader

Fijne boerencamping voor jong en oud.

Bob,
    29-8-2018

Prima vrij grote Boerencamping bij melkveehoudersbedrijf.

Aardige eigenaren ontvangen je en staan open voor vragen over de camping en het bedrijf. Erg leuk om bij de koeien in de stal te gaan kijken. Sanitair is goed en er is een fijne regelbare douche. Voor de (fiets) kampeerder is er een mooie blokhut met overkapping om te verblijven bij slechtweer. In de omgeving zijn talloze mogelijkheden voor fietsen, wandelen en uitstapjes. Geen winkeltje op camping, in het dorp zijn twee supermarkten. WiFi is tegen betaling, de ontvangst was goed.

Voor kinderen zijn er speeltoestellen, een speelkamer en liggen er veel skelters ter beschikking en natuurlijk de dieren.

Weinig op aan te merken op deze camping op (voor ons) twee puntjes na .

De snelweg is enigzins hoorbaar en op ons veld (Clara) vonden we de ondelinge afstand naar de buren te krap. Het andere veld is gelukkig ruimer.

Kortom een fijne camping voor jong en oud.

Genoten!

Familie Kamphuis,
    21-8-2018

Heerlijk hotel. Vriendelijke ontvangst met gratis tapwater. Gratis upgrade naar een junior suite. Schoon en op de begane grond met privéterrasje. Je hoeft het hotel niet uit om je te vermaken. Buiten- en binnenzwembad. Mooie bosrijke omgeving met twee speelveldjes voor kinderen. Tennisbaan en fitnessruimte. Wij hebben bij onze vrienden, die in de buurt wonen, gedineerd en ontbeten.

Wij hebben genoten en komen zeker nog eens terug.

Leuke Boeren Camping voor jong en oud.

Bob van Dijk,
    20-8-2018

Camping bij melkveebedrijf waar je mag rondkijken, Erg leuk om af en toe in de stal te kijken. Vriendelijk ontvangst en eigenaren. Kamperen gebeurd op velden waarbij het midden vrij gelaten is. op ons veld vonden we de onderlinge ruimte met de buren iets te krap, maar dat is niet overal zo. Prima sanitair en slechtweer blokhut voor bv de fietskampeerder. Voor de kinderen een speelzolder,trampoline en diverse skelters. Geweldige omgeving voor wandelen/fietsen en tal van uitjes. Snelweg in de buurt enigzins hoorbaar af en toe. Fijn verblijf gehad, leuke Camping.

Doorwerth scoort een 8,3 uit 10, op basis van 71 reviews