Reviews over Doetinchem

Onvergetelijk!

Tuasela
    5-11-2018

Wat een fantastische accommodatie! We hebben echt genoten. Wij zijn een groep vrienden die allemaal in hetzelfde studentenhuis hebben gewoond. De eigenaar is heel flexibel. Wij hebben een goed feestje kunnen houden, een stormbaan gehuurd, een frietkraam laten komen en hier was allemaal ruimte voor. Geweldig, want het is best lastig om een goede accommodatie te vinden voor zoveel man. Als je respectvol met de omgeving en spullen omgaat, dan wordt dit extra gewaardeerd. Bedankt Vincent, wij gaan zeker terug komen volgens jaar!

Goede prijs kwaliteit verhouding

Saskia knapen
    14-10-2018

Groot + punt wat een geweldig restaurant hebben ze erbij echt Geweldig gegeten !!!

Geen min punten

Fantastisch!

Meneer Rinus.
    17-9-2018

Een net en goed onderhouden park. Kindvriendelijk. Keuze mogelijkheden om te verblijven in tent, bungalow etc. Medewerkers en eigenaars- echtpaar doen er alles aan om je wensen te vervullen. Ook een buiten-zwembad, speeltuin en een midgetgolf zijn aanwezig. En de Achterhoek maakt een verblijf extra aantrekkelijk.

Buitengewoon gastvrij, een warme deken

Paul Serlier
    15-9-2018

Prachtige omgeving, veel wandel en fietsmogelijkheden. Leuke stadjes om te bezoeken. Op de camping aandacht voor details, er zijn zelfs afwasborstels beschikbaar, water op Max 5 meter, elektra op iedere plek, je voelt je echt welkom. Geen moeite is teveel. Helemaal top, komen zeker terug

Bella
    6-9-2018

Wat een heerlijke camping. Prachtige ligging, goed verzorgd, heel schoon en mooie ruime plekken. En wat een gastvrije en vriendelijke mensen zijn Marleen en Frans. Wij hebben enorm genoten!

Doetinchem scoort een 8 uit 10, op basis van 86 reviews