Doetinchem

We hebben een aantal aanbieders voor Doetinchem voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Doetinchem voor je op een rij gezet:

Reviews over Doetinchem

Een stad; vroeger leuk en nu in verval geraakt!

Mirjam,
    26-6-2016

De helft van de winkelpanden staat leeg met overal posters van " Te huur"

De gemeente c.q. middenstand doet geen enkele moeite het centrum enigszins aantrekkelijk te maken met b.v. mooie bloembakken. Voor zo'n klein stadje is de horeca in alle vormen aanwezig ,maar de sfeer en gezelligeid ontbreekt aan alle kanten! Ik ben hier destijds geboren en getogen, maar wil hiet niet d... gevonden worden....

Gereisd met vrienden in juni 2016

Super leuk!

f_chelseafc,
    26-11-2015

Doetinchem is een erg leuke stad. De mensen in de Achterhoek zijn ontzettend vriendelijk en vooral met mooi weer is de stad erg leuk vanwege de vele terrassen die de stad heeft.

Doetinchem is natuurlijk een stad met nog geen 60.000 inwoners en daardoor zijn er ook dagen dat het er vrij rustig is. Ook zijn de winkels niet geweldig. Ondanks dit komt ik er graag en hangt er altijd een fijne sfeer in Doetinchem. Vooral de Grutstraat is leuk met de vele restaurants en barretjes.

Als je vaak naar Doetinchem gaat moet je ook eens de Graafschap bezoeken. Een van de weinige Nederlandse clubs waar het stadion nog ouderwets in een wijk ligt en waarbij er een echte Engelse sfeer hangt in het stadion.

Gereisd met vrienden in november 2015

gezellige stad

Conny,
    2-9-2015

Doetinchem is een gezellige stad met mooie panden in het oude centrum. Er zijn gezellige winkelstraten en een ruime keuze aan gezellige en lekker eet- en drinkgelegenheden. Ten tijde van ons bezoek was er een buitenkunst expositie 20 op een rei genaamd die je met een wandelroute kon volgen. Zo kregen we gelijk ook een rondwandeling door het centrum.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Kleine stad met aardig centrum.

Jan Goudriaan,
    31-8-2014

Veel gezellige eetgelegenheden rond het marktplein in het centrum. Er is een winkelstraat die als voetgangersgebied is ingericht. Het stadhuis ligt aan een enorm plein net buiten het voetgangersgebied. Vandaar naar het treinstation is het nog een 500 m langs onder andere een papierfabriek die goed te ruiken is.

Gereisd anders in augustus 2014

Wat een gezellige stad!

Frank,
    8-8-2013

Na het winnen van een veiling gingen we op naar Doetinchem. De verhalen die we kenden waren louter positief maar ja, dat moesten we dan zelf maar eens ondervinden. Geslapen in een fantastisch hotel (Villa Ruimzicht) en een theater bezoek hebben we de dag erna de binnenstad verkend. Mooi ruim plein met leuke terrasjes. Daaromheen vele leuke winkelstraten met uiteraard de grote ketens maar juist in de wat meer verstopte steegjes de speciaalzaakjes. Meer dan de moeite waard om eens te bezoeken. De Grutstraat is de straat bij uitstek om je in het buitenland te wanen. Wat een rijkheid en diversiteit aan restaurant, discotheken, cafe's e.d. kortom, Echt dé stad to be in de Achterhoek met een mooie natuur en vriendelijke mensen. Je kan er zelfs per boot komen via de oude Ijssel (een vertakking van de Ijssel bij Doesburg) geweldig!!

Gereisd met partner in augustus 2013
Doetinchem scoort een 6,1 uit 10, op basis van 86 reviews