Reviews over Berg en Dal

Prima verblijf en prima gegeten.

Daniel dittrich

Prima hotelkamer....

Groot en schoon

1.5 uur in bij de bar gegeten, helaas hadden ze ons niet gezien.

Na aangeven toch ons drinken gehad.

Mooie kamer en uitzicht, bedden sliepen niet fijn

Dagmar
    12-11-2018

De kamer was fijn groot, schone en ruime badkamer (alleen de ventilatieroosters waren wat stoffig). De bedden sliepen niet fijn, daardoor zou ik minder snel terugkomen.

gedateerd, maar wel een hotel met een verhaal.

Angelique Hollaar
    12-11-2018

Prachtige omgeving! Alle herfstkleuren gezien. Personeel vriendelijk. Hotel gedateerd, kan wel een opknap beurt gebruiken, wel gehorig, goede bedden, leuk zwembad.

Genoten

Patricia
    12-11-2018

Heerlijk geslapen. De ruime suite was mooi met uitzicht op het bos. Lekker ontbeten, voldoende keus bij het buffet.

De suite met terras was subliem!

Annelies
    12-11-2018

Prachtig hotel met moderne sfeervolle kamers. Tiptop in orde. Goede maaltijd. Zeer vriendelijk personeel. Schitterende omgeving, je loopt zó het bos in. Voor herhaling vatbaar!

Berg en Dal scoort een 8,4 uit 10, op basis van 454 reviews