Sorteren

Reviews over Beekbergen

Wij komen terug!

Tiem
    12-11-2018

Prima bungalow, mooi in de natuur met mooi uitzicht naar het bos. Ontvangst bijzonder hartelijk en ook problemen werden goed opgelost. De winkel is duur maar handig en het personeel is er erg attent. Het restaurant is niet bijzonder maar wel oké. Het zwembad is fijn maar klein. De bungalow (4CE) was exact als de omschrijving. De slaapkamers en het toilet zijn wel wat krap. Met twee personen is de bungalow prima maar voor een gezin lijkt het me wat knap. De tv staat een beetje in een rare hoek waardoor je er vanuit geen enkele hoek echt goed zich op hebt. De keukentafel staat door de beperkte ruimte in de keuken. Voor een weekend heerlijk genoten. Door de wandelpoorten ben je zo in het bos en de omgeving biedt bijzonder veel mogelijkheden.

Fijn verblijf gehad

de Kaster
    9-11-2018

prima verblijf gehad de chalets zijn modern luxe alles zit erop en eraan we hebben lekker gegeten in het restaurant op het park het personeel is vriendelijk alleen jammer dat het zwembad dicht was maar dat is begrijpelijk in oktober.

Zeker doen!

van delft
    4-11-2018

Keurig leuk chalet, modern uitzicht met mooi uitzicht en vriendelijke mensen

Henk De geus
    3-11-2018

Wat een camping!

Ruimte ,rust en vriendelijkheid. Geen hutje mutje camping maar rond lopende paadjes met veel groen en bomen waartussen de plekken voor tenten en caravans willekeurig een plaats hebben gevonden. Geen vakantiefabriek maar kleinschalig, vintage-achtig prima onderhouden huisjes en sfeer. Schoon sanitair. Hier kom ik zeker terug!

Een mooie Sfeervolle plek.

Hanke van buren
    2-11-2018

Afgelopen week verbleven wij op Heideheuvel. Een sfeervol ingericht huisje met veel ramen zodat je je midden in het bos waant. De kinderen (en hun ouders) genoten van de dagelijkse bezoekjes van de eekhoorns en de vogels . De speeltuin is voor verschillende leeftijden uitdagend. Het atelier waar naar hartelust geknutseld kan worden biedt een ruim aanbod van activiteiten en mogelijkheden waar ook de oudere kinderen (30+) van genoten. Het zwembad lijkt op het eerste gezicht eenvoudig naar bleek voldoende te bieden voor onze kinderen. Daarnaast was de service erg goed en voelden we ons meer dan welkom. Bij thuiskomst lag er voor beide kinderen een kaartje van Bollo om ze te bedanken voor hun tekening die ze bij zijn huisje hadden achtergelaten. Zeker voor herhaling vatbaar .

Beekbergen scoort een 7,8 uit 10, op basis van 709 reviews