vakanties Beekbergen

Reviews over Beekbergen

Echt top !!

Kevin,
    15-1-2019

Alles is top van locatie tot het huisje en tot personeel

Zeker een aanrader voor meerderen dagen"

Het zwembad is erg fijn

In het restaurant kan je heelijk ontbijten en dineren.

De locatie is echt zo prachtig !

De kamers zijn echt heel gezellig het is meer een bungalow

Fantastisch!

Jaantje,
    10-1-2019

We waren met 6 volwassen en hebben de jaarwisseling in een bungalow gelogeerd. Al het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. We hebben er heerlijk gegeten, zowel in het restaurant als thuis met een gourmetschotel. Ook het afhaalmenu uit de Take Away was goed verzorgd.

De bungalow (6L) was netjes en leuk ingericht, alleen voor 6 volwassen wat aan de kleine kant. Ook was er maar één toilet.

Terugkijkend was het een geweldige midweek in een prachtige omgeving. En dat in de winter!

Top Park!

Marcel Maijer,
    9-1-2019

Heerlijk ontspannen weekend gehad in dit verzorgde, schone en gezellige park. Erg vriendelijk en behulpzaam team bij zowel receptie, restaurant en andere faciliteiten. Heerlijk gegeten in de Brasserie en elke ochtend verse broodjes uit de winkel.

Absolute aanrader

Sonja,
    8-1-2019

Ruim opgezet park, fijne faciliteiten en super aardige medewerkers

Gewoon genieten👌👌

e.e simons,
    8-1-2019

Genieten midden in een bosrijke omgeving👍Fijne bungalows in alle soorten.Van alles in en op het park.Ook in directe omgeving veel te doen😀

Beekbergen scoort een 7,9 uit 10, op basis van 710 reviews