Barchem (bij Lochem)

We hebben een aantal aanbieders voor Barchem (bij Lochem) voor je op een rij gezet:

Kras

vakanties Barchem (bij Lochem)

Kras

Reviews over Barchem (bij Lochem)

Heel goed

Frans,
    15-1-2019

We hebben hier twee nachten doorgebracht. Heerlijk ontbeten en één keer heel lekker gedineerd.

Gereisd met partner in januari 2019

de Boer,
    13-1-2019

Ik reis veel alleen, meestal naar het buitenland maar een ontspannen weekend Nederland gaat er ook in. Dit keer kwam ik terecht bij het prachtige boetiekhotel BonAparte. Wat een plaatje, wat een interieur en wat een geweldig lief personeel. Ik heb heerlijk gegeten in het restaurant. De keuken is echt top! Ik had onder andere een black angus biefstuk, ik bestelde deze rare en dat deed de kok perfect. Ik heb niet vaak zo een biefstuk. Het ontbijt de volgende dag was ook geweldig, wat uitgebreid. Zo veel keus dat ik te veel had gegeten. De wellness faciliteit is klein maar echt ontspannend, als je het nodig hebt is dit echt een aanrander. De kamer was ook super schoon. Ik kon niks maar dan ook niks vinden. Ik sliep in 111 waar de badkamer vernieuwd is met een heerlijke stortdouche love it! Het bed sliep ook geweldig het voelde echt als thuis het gehele verblijf. Ik kom hier zeker weer!

Gereisd alleenreizend in januari 2019

Top hotel

Woltmeijer,
    6-1-2019

Een prachtige locatie in een schitterende omgeving.

Een fijne vlotte bediening in een sfervol hotel voorzien van alle luxe met een rustieke uitstraling,

Gereisd met partner in januari 2019

Heerlijke kerst!

Angel,
    2-1-2019

Heerlijk kerstarrangement, onze derde keer! Leuke activiteiten zoals een fakkeltocht, lekker eten, ontzettende mooie en sfeervolle kamers. En de prijs kwaliteit is uitstekend. Ontzettende aardige eigenaren. En vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in december 2018

Gewoon een fijn hotel!

Eduard,
    12-12-2018

Dit is zo’n hotel waar wij graag keer op keer terug keren. Dit vooral vanwege het zeer vriendelijke personeel. De kamers zijn up to date. Maar de ligging is in een oud pand met erg veel sfeer. Wel hier en daar wat kraken van de vloer. Maar zeker niet storend. Onze boetiek kamer was basic maar van alle gemakken voorzien. Lekkere bedden. En een heel bijzondere wandschildering van Napoleon. De badkamer was ruim en vernieuwd met een inloopdouche. Er zijn open slaande deuren. Maar daarachter niet echt een balkon. Een soort gezamenlijke balustrade. Uitzicht is fenomenaal. Goede WiFi. Er is een lounge in ee lobby bij de receptie met open haard. Ook is er nog een echt barretje voor een aperitief. Niet steeds bemand maar restaurant personeel komt wel bedienen. Er is een TVlounge. Klein maar heerlijk warm zwembad en een goed hete sauna met stortdouche.

Gereisd met partner in november 2018
Barchem (bij Lochem) scoort een 8,6 uit 10, op basis van 74 reviews