Sorteren

Reviews over Barchem (bij Lochem)

Heerlijk verblijf in een keurig hotel!

John
    4-11-2018

De parkeerplaats en entree naar het hotel oogt wat rommelig en vormt een behoorlijk contrast met de rest. Wat blijkt? Dit is een keurig verzorgd hotel in een pand met een prachtige historie. Gastvrij en zeer behulpzaam personeel. Leuke moderne brasserie met gevarieerde kaart en goed eten. Ontbijt ruim gesorteerd, alertheid van personeel mag iets omhoog omdat eerder aangevuld moet worden. Lege schaaltjes kaas en vlees alsmede een lege broodmand zou niet nodig moeten zijn. Hotelkamers zijn recent gemoderniseerd en voorzien van nieuwe badkamers. Ziet er allemaal perfect en schoon uit. Wat extra afzuiging in de badkamer zou geen kwaad kunnen, net als de ventilatiemogelijkheden van de kamers. Maar al met al verdient het zeker een compliment. De 'slaaphuisjes' op het terrein zien er wat minder verzorgd uit, over de binnenkant kunnen we niet oordelen. Omgeving is mooi en perfect om te wandelen of te fietsen.

All in arrangement nooit meer. Viel tegen

Fam. De graaf
    31-10-2018

Had all in concept, viel erg tegen. Weinig keuze bij 3 gangen keuzemenu of anders relatief veel bijbetalen dus vond dat misleidend. Kamers erg gehorig maar wel schoon. Bediening erg vriendelijk en mooie omgeving.

Voor herhaling vatbaar!

Ron Knipscheer
    23-10-2018

Voor een heerlijk ontspannen weekend ben je op het goede adres bij Landgoedhotel Woodbrooke in Barchem. Wij verbleven hier 3 nachten met onze hond, en alles was perfect geregeld. Het ligt prachtig in de natuur, met veel bos erom heen waar je heerlijk kunt wandelen. Wij komen hier zeker terug!

Geweldig hotel!

A. Molendijk
    19-10-2018

Wij hebben ontzettend genoten van ons verblijf bij Boetiek Hotel BonAparte. Bij binnenkomst werden we al direct door meerdere medewerkers heel vriendelijk verwelkomt!

Omdat we wat aan de vroege kant waren en nog niet op onze kamer terecht konden werden we aangenaam verrast door het heerlijke tuin terras aan de achterzijde van het hotel. Wat een mooi rustig plekje is dat! De omgeving is zeer geschikt om geweldige wandelingen of fietstochten te maken. En bij terugkomst werden we ‘s avonds opnieuw verrast door een top diner! Complimenten voor de keuken! We zijn meerdere avonden wezen eten en keer op keer was het weer geweldig! Er hangt een erg goede sfeer in dit hotel en dat maakt dat wij een geweldige paar dagen in de Achterhoek hebben gehad! Wij zullen zeker terug keren naar BonAparte!

Geweldig!

Roy Heijnen
    19-10-2018

Het is een prachtig hotel wat in een schitterende omgevinging ligt, je bent dichtbij de grote steden maar je kan ook heel mooi wandelen/fietsen in de buurt.

Het is een hotel waar service echt op nummer 1 staat, waar het personeel je echt speciaal laat voelen

Je kan er ook voor kiezen om heerlijk op het terras te gaan zitten genieten van een heerlijk drankje.

En het restaurant is echt een aanrader om een keer langs te gaan. Al om al echt een top Hotel!!!

Barchem (bij Lochem) scoort een 7,9 uit 10, op basis van 74 reviews