Sorteren

Reviews over Arnhem

In een woord fantastisch

Ineke iske
    5-7-2018
    Gezellige stad en heerlijk gegeten

Dit moet je een keer mee gemaakt hebben

Willem
    23-6-2018

Wij vinden dat het park Hoogeveluwe aanvoelt als een warme jas in de winter.

De accommodaties zijn gemarkeerd met bordjes huur mij, dus een wandeling over het park wat op zich al zeer de moeite waard is geeft je de kans iets uit te zoeken wat voor u goed voelt terwijl je op veel andere organisaties maar moet afwachten welk huisje er voor u is gereserveerd.

Met de uitgestrekte veluwe voor de deur en de vele bossen rond om is het uitermate geschikt voor fiets of wandel uitstapjes en altijd wel een gezellige eet en drink tentje in de buurt. De stad Arnhem is om de hoek en goed bereikbaar met de bus die een halte heeft vlak bij de ingang van het park zodat je ook een kijkje op de omgeving krijg.

Leuke stad.

esmee
    18-1-2018
    Gezellig centrum met voor ieder wat wils. Je kan leuk winkelen in Arnhem maar ook gezellig uiteten of wat drinken.

Leuk. Gezellige stad.

L.B.
    8-12-2017
    Zoek vooraf uit wat je wilt gaan doen.

Geweldige stad met veel cultuur.

Toos Vergeer.
    7-10-2017
    Heb helemaal niets aan te merken.Wij hebben genoten van musea,winkels en restaurants.
Arnhem scoort een 8,3 uit 10, op basis van 347 reviews