Appeltern

Reviews over Appeltern

Mooie omgeving met de Tuut en de Tuinen

Tabitha
    14-10-2017

Appeltern is een mooi landelijk plaatsje aan de Maas met als topatracties stoomgemaal en motorenmuseum de Tuut en de Tuinen van Appeltern. Mooi wandel- en fietsgebied. Beiden hebben (beperkte) horeca. Bij de Tuut hebben ze koffie, gebak en saucijzenbroodjes. Bij de Tuinen hebben ze 'gezonde' horeca, geen frituur dus, maar wel lekker eten.

Gereisd Met partner in juli 2017

Leuk dorp

Wim
    6-3-2014

Appeltern is een mooi dorp dat gelegen is aan de Maas, dus ook veel watersport, vooral bij Moeke´s Mooren.. Er is ook wat te zien in Appeltern, zoals de Tuinen van Appeltern en het Stoomgemaal de Tuut. In de omgeving van dit dorp kun je goed fietsen de routes zijn goed en duidelijk uitgezet.

Gereisd Met partner in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Slapend Maasdorpje

Mary
    23-9-2012

Na ons bezoek aan Stoomgemaal "De Tuut" liepen wij Appeltern in, het was het erg stil in dit Maasdorp. Zelfs het Pannekoekenrestaurant was gesloten. Wij gingen dus snel weer heen en vonden een restaurant op de dijk nabij Wijchen

Gereisd Met vrienden in september 2012

Er is veel te doen

Christel
    4-8-2012

Hoewel er veel te doen is in de omgeving leek het vaak of niet alls open was. We zijn biv naar een terras geweest waar er bier werd gebrouwen en dat was pas om 12:00 open. Ter plaatse om 12:00 bleek er noggeen activiteit waardoor we verder gegaan zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Appeltern is een watersport dorp

lokie
    13-7-2012

In Appeltern is weinig vertier maar dat wist ik van te voren. De dorpen zijn prachtig om te zien en zeker een fietstocht waard. Het is rijk aan water en een mooi watersportgebied. Er zijn wel wat restaurantjes maar is er veder weinig vertier. Je kunt 's avonds niet even lekker over een boulevard slenteren ofzo. Maar dat geeft niets als ik dat had gezocht was ik wel naar Scheveningen gegaan.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2012
Appeltern scoort een 8 uit 10, op basis van 20 reviews