We hebben een aantal aanbieders voor Almen voor je op een rij gezet:

Reviews over Almen

Museum Staal uniek in Almen

Jembee
    19-11-2018

Het nog vrij nieuwe museum Staal bezocht. We hadden er alleen via een krantenbericht van gehoord. Museumjaarkaart is niet geldig, hopelijk komt dat nog. Een rustig museum over de familie Staring en de poëzie. Een kijkje op de website van dit museum laat ieder meegenieten en nieuwsgierig maken. Echt de moeite waard.

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch.

Wim Revet
    9-7-2018

We verbleven in hotel landgoed Ehzerwold. Het kleine dorp Almen heeft indruk op ons gemaakt. De enige gelegenheid waar je na een fietstocht een koel glaasje bier kan drinken op een geweldig terras. Een klein museum en een heel rustig plekje. Heel wat anders dan dat drukke van waar wij vandaan komen. Echt een aanrader PS. Wil je een lekker stukje vlees op je boord of voor de barbecue, even buiten Almen kan je een prachtig stuk vlees van Limousin koeien kopen.

Gereisd Met partner in juli 2018

Heerlijk!

Marjan
    12-5-2018

Almen is een rustig dorpje, 5 kilometer fietsen naar Zutphen. Prachtige natuur, rust en natuurlijk het riviertje de Berkel! Kamperen kan bij Domein Groot Besselink, een prachtige camping. Restaurant De Hoofdige Noer, midden in Almen, heeft een prachtige theetuin. Het Almens Ommetje voert je langs de Berkel. Vogels zijn er volop: we hebben 37 soorten gespot. Kortom: Almen is een prima vakantiebestemming!

Gereisd Met partner in mei 2018

Een verrassende ontdekking

Dorp aan de Berkel
    9-8-2017

Een geweldig hotel met unieke theetuin in het centrum, openluchtbad met speelweide, wandelen rond Ehzerwold, Staringmuseum in aanbouw, varen met de schippers in een zomp over de prachtig meanderende Berkel. Centraal gelegen t.o.v. Deventer en Zutfen. De goed bewegwijzerde Sallant autoroute op 20 km afstand. Rustige omgeving die uitnoodt tot fietsen. Kerkje te bezichtigen met uitleg en kleine expositie, Regelmatig culturele activiteiten.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Leuk dorp - mooie uitvalsbasis voor de Achterhoek

Ruud
    22-2-2017

Klein, gemoedelijk dorpje met precies voldoende voorzieningen om aan alle 'eerste levensbehoeften' te voldoen (cafe, paar restaurants, paar winkels, allemaal rond een mooie ouderwetse Brink), en fantastische uitvalsbasis voor de Achterhoek. Goed om te fietsen ook. En een prachtig (buiten) zwembad.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016
Almen scoort een 7,4 uit 10, op basis van 122 reviews