Reviews over Afferden

Geweldige omgeving voor fietsers

Wim en Francien de Smit,
    29-8-2018

Prachtige camping met mooie ruime plaatsen, en een mooie locatie om er met de fiets op uit te gaan.

Sanitair is gedateerd maar wordt perfect schoon gehouden.

Fantastisch!

Erik,
    7-8-2018

Het was voor ons een aangenaam verblijf . Leuke en erg vriendelijk beheerders gezin. Wij werden verwelkomt met een kopje koffie. Op de slotdag van de Nijmeegse 4 daagse werden een aantal deelnemers s avond tijdens het kampvuur feest in het zonnetje gezet. De gezellige sfeer werd mede bepaalt door de muzikale inbreng van de beheerder.

Sanitair erg schoon en netjes.

Een aanrader!

Erik en Ypie

Het was geweldig!!!

Ben en Henny,
    5-8-2018

Een vriendelijk gastvrij onthaal. Wij haden een trekkershut gehuurd voor een week tijdens de vierdaagse van Nijmegen.

Prima locatie waarin het goed toeven is . Prima sanitaire voorzieningen en een goed bed.Voor het bereiden van eten was er een voorziening in de recreatieruimte,ok hadden we daar een koelkast e.d..

Alles prima .Bovendien ook een prima lokatie voor groepen.

Zeer gastvrije, gezellige camping!

Erik en Jessica,
    25-7-2018

De fam. Van Roekel zijn heel gastvrij. Ook de staanplaatsen zijn goed onderhouden en ruim opgezet. Inmiddels zijn we er al voor de vierde keer met veel plezier geweest.

Het is een prettige camping.

Frans van Leeuwen,
    24-7-2018

De plaatsen zijn ruim.

De beheerders zijn erg aardig en behulpzaam.

Schoon sanitar.

Sommige plaatsen kijken uit tegen een hoge haag.

Wel licht geluid overlast van een provinciale weg .

Afferden scoort een 7 uit 10, op basis van 2 reviews