Sorteren

Reviews over Aalten

Voor herhaling vatbaar!!

Marianne
    30-10-2018

We zaten in een nieuw chalet, het zag er allemaal tip top uit! Ik miste alleen de horren voor de ramen.

Zeker aan te bevelen

Rein Wijnsma
    18-10-2018

Open monumenten dag in het weekend. Diverse gebouwen bekeken. Erg mooi.

Wim en Inge Legters, Eigenaar, 29-10-2018
    Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij dat u een prettig verblijf heeft gehad op ons park en heeft genoten van het weekend

Henny doggen
    18-10-2018

Echt een hele fijne camping schoon chalet en vriendelijk ontvangst

Voor herhaling vatbaar

Wa Brons
    18-10-2018

Leuk chalet met alles wat je nodig hebt . Miste alleen wat ophanghaakjes en horren. We hadden ontzettend mooi weer, hebben veel gefietst. De mensen van het park waren ontzettend aardig net als vrijwel alle mensen die wij troffen in winkels, musea en restaurants. Wij komen zeker terug.

O ja het schuurtje moet echt beter. Pracht omgeving.

Wim en Inge Legters, Eigenaar, 29-10-2018
    Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij dat u een prettig verblijf heeft gehad op ons park. Het schuurtje is inderdaad aan vervanging toe. Dit gaan we deze winter realiseren

Aanrader!

Ter Wee
    7-10-2018

Vriendelijk ontvangst met koffie en koekjes van het huis. Ruime woonkamer met genoeg zitplek voor iedereen. En per persoon een heerlijk bed met frisse bedlinnen. Het huis was keurig opgeruimd bij aankomst.

Ondanks dat het op het erf van de familie is heb je voldoende privacy en buitenruimte.

De bbq service was ook ideaal.

In de omgeving is genoeg te doen. Ideaal voor een familie of vriendenweekend.

Kortom: Aanrader!

Aalten scoort een 8,4 uit 10, op basis van 85 reviews