We hebben een aantal aanbieders voor Aalst voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Aalst voor je op een rij gezet:

Reviews over Aalst

• 8leny visser28-03-2019

Fantastisch.

Het is een mooi, schoon, en niet overdreven groot park .Je vindt hier de rust als je die zoekt. Het ligt in een mooie omgeving ,zoals Den Bosch, Zaltbommel, en als je van fietsen houdt ben je hier echt op je plek .Er is een grote jachthaven en een mooi strandje ,een speelveld voor de jeugd. Voor iedereen iets leuks .

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in juni 2018

• 7Peer03-01-2018

Aalst klein dorpje aan de Maas

Aalst is een klein dorpje aan de Maas. In de winter slaapt Aalst. In de zomer zijn er veel gasten op de diverse parken en campings en plezierjachten in de havens.

• 1Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur

Gereisd met vrienden in december 2017

• 8Isolde01-07-2014

Aalst ligt in de mooie Bommelerwaard.

Aalst is een leuk, rustig dorpje. Er is een [kleine] supermarkt voor de dagelijkse boodschappen. Ook is er een heerlijke bakker. Met de pont kun je naar Veen oversteken.

Alleen gereisd in juni 2014

• 8J.M.Koek25-08-2013

Veel te zien in de omgeving

Veel plaatjes waar je een uitstapje na toe kan maken, veel fietsroutes en je kan er goed wandelen.

Alleen gereisd in januari 2013

• 8wskclaassen18-03-2013

fantastische plek

prima bestemming voor gezinnen met kinderen en waterliefhebbers

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in september 1989

• 8Anneke24-12-2012

Aalst gezellig klein dijkdorp

Aalst is een gezellig, maar klein dorp. Je kunt er naar de echte bakker, slager en heeft een kleine maar ruim gesorteerde supermarkt, waar je voor alle boodschappen terecht kunt. Via een fietspad binnendoor ben je er zo. De omgeving van Aalst leent zich sterk om te fietsen, wandelen en kastelen te bezoeken. . Wel moet je rekening met de wind houden. Het is een echt polderlandschap met weids uitzicht over en vanaf de dijken, waar het altijd waait... Cultuur snuiven kun je eventueel ook met de Hollandse Waterlinie, al die verdedigingswerken liggen hier volop. (Slot Loevestein, Bunkers ed.) Uitgaan kun je niet in Aalst, maar wel in Zaltbommel een leuke winkelstad op 15 min. afstand of in Den Bosch. Aalst is slecht te bereiken met openbaar vervoer; je moet in Zaltbommel een belbus bellen die 1x per uur gaat. Heeft dan wel weer een bushalte op 5 min. lopen vanaf het park. Met het autopontje ben je zo aan de overkant en dan in gezellig Brabant. Kun je ook nog rondje-pontje fietsen..........

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving