Sorteren

Reviews over Workum

Topevenement: visserijrace, strontrace + beurtrace

Henk de Graaff
    28-10-2017
    Als je van oude zeilschepen houdt en van het echte Friese gevoel dan is Workum een toplocatie.

Mooie plaats, vriendelijke mensen

Sjaak
    24-9-2017
    mensen die van rust, natuur, wandelen en/of fietsen houden kunnen hier prima terecht

Geweldige stad met vriendelijk onthaal

Berk
    8-3-2017
    Behalve de hotels, eetgelegenheden is er een bloeiend en aantrekkelijk kunstleren. Veel galeries en ateliers

Siem en Wil
    3-8-2016
    Workum is erg gezellig en veelzijdig. Je kunt er heerlijk wandelen, bootjes kijken, leuke winkels, Jopie Huisman museum en genoeg restaurantjes.

Authentiek en gelukkig geen "Volendam" gevoel

Elbert en Marja
    17-7-2016

Watersportoord, met ruim voldoende horeca tegen zeer schappelijke prijzen. Leuke ambiance met authentiek stadscentrum.

De mensen op straat en in de winkels en restaurants zijn vriendelijk en behulpzaam als je bijvoorbeeld de weg vraagt.

Ideale uitvalsbasis voor water- en fietsvakanties.

Workum scoort een 8,1 uit 10, op basis van 51 reviews