Sorteren

Reviews over Workum

100% aanrader

Helga Huisjes
    9-11-2018

Prachtige huisjes op een heerlijke plek aan het IJsselmeer. Het verblijf bij It Soal is met aandacht en vol leven in de brouwerij; kitesurfers op het strand, kinderactiviteiten, een goeie winkel met behulpzaam personeel, zeer vriendelijk(e) ontvangst en afscheid bij de receptie. Workum zelf ligt op een steenworp afstand en is de ontdekking meer dan waard; heel mooi en gezellig.

Supergezellig

Carla
    29-10-2018

Vriendelijke ontvangst, in een erg leuke omgeving met prachtig uitzicht.

Grandioze ervaring met een uitstekende service

Cobi Horn
    17-9-2018

Zeker een leuke ervaring. Het huisje op zolder met bedstee. Leuk voor 1 of 2 dagen want er is weinig ruimte voor je bagage. De pannenkoek(en toetje) was heerlijk en ook de lunch van de volgende dag was uitstekend. Ook het ontbijt was prima verzorgd.

Heerlijk ontspannen

Ingrid
    17-9-2018

Keurige kamer, fijn bed, modern gerenoveerde badkamer en toiletten.

Erg fijn hotel met super goed ontbijt

Yvonne Brandsteder
    16-9-2018

Super leuk hotel met fantastisch, vers en uitgebreid ontbijt (met zeer veel keus. o.a. gerookte zalm, super vers brood, zalige croissantjes, veel keuze in broodbeleg en heerlijke cappuccino). Alles is aanwezig op de kamer: voldoende (lees-)licht, fijne douche, goed bed. Koffie en thee kun je op de kamer maken. De sfeer is er fijn. Aanrader! Ga vooral tapas eten in het aangrenzende Pickwicks tapas restaurant: heerlijk. Vergeet niet de heerlijke sangria te nemen. Lekker!

Workum scoort een 8 uit 10, op basis van 52 reviews