vakanties Friesland

Reviews over accommodaties in Friesland

Genoten!

Sylvia,
    14-12-2018

Een heerlijk verblijf gehad in een gezellige bungalow. We hebben genoten van de prachtige natuur in herfstkleuren bij het Aekingerzand en het Fochteloërveen. Lekker gefietst en gewandeld in de omgeving. De Bosbergtoren samen beklommen. Wat een geweldig uitzicht heb je dan vanaf boven!! De Roggeberg is echt een aanrader. We komen graag nog eens terug in de zomer. Vriendelijk personeel! Alles was goed verzorgd. Heerlijk gegeten in het restaurant op het park.

Genieten.

G en H,
    14-12-2018

Prachtige omgeving. Zelfs in deze tijd van het jaar. Veel gefietst en gewandeld. Verblijf was prima. Accommodatie met alles er op en er aan. Geen luxe maar alles aanwezig. Horeca gesloten behalve op de zondagmiddag voor lunch of koffie. Voor herhaling vatbaar.

Lekker weekend

Hendrik,
    12-12-2018

Zoals altijd lekker weekend gehad.

Wel erg nat ;-)

Hendrik

Wellness VIP 4 personen

Vrienden,
    12-12-2018

Welness de luxe vip 4 personen, is net iets te klein voor 4 volwassenen qua slaapruimte. Er mist een slaapkamer en opbergruimte. Voor de rest modern huisje met 2 badkamers en fijne Jacuzzi. Wat licht buiten zou wel fijn zijn. Schoonmaak was prima maar kan nog beter, bijvoorbeeld ook onder bank etc.

Fijn en behulpzaam personeel, top hotel

Patti,
    8-12-2018