Friesland

Reviews over accommodaties in Friesland

Genoten!

Loes Behet-Seton,
    20-3-2019

Leuk hotel aan het strand van het IJsselmeer. De kamers zijn goed en netjes. Wij zaten aan de parkeerplaats kant, begane grond, met een klein zonnig terrasje met een haag ervoor zodat je niet op de parkeerplaats keek. Restaurant helemaal vernieuwd, mooi ruim en stijlvol, met gezellige zitjes. Bediening was vriendelijk, ondanks dat er ook een trouwfeest was. Alleen s Avonds iets gedronken. Lekker groot terras aan het ruime strand. Het was prachtig weer, dus wij hebben genoten.

In maart 2019 nogmaals een weekend bezocht, met partner en hond. Het is een hond vriendelijk hotel, hond mag in t restaurant. Wij hebben dit keer ook in t restaurant gegeten en dat was prima verzorgd, smakelijk en ruim voldoende, vriendelijke bediening. Al met al voor herhaling vatbaar.

Geslaagd familieweekend.

Fam. P.,
    18-3-2019

Wij waren een (lang) weekend met de hele familie in het bungalowpark. Dertien personen tussen de 18 en 78 jaar. Het was een gezellig, geslaagd en vooral relaxed weekend. Ontvangst en service was goed geregeld. Naast diverse uitstapjes (o.a. aquazoo en escaperoom) hebben we in de bungalow veel gebruik gemaakt van de diverse wellness faciliteiten. Heerlijk.... een 'eigen' sauna, jacuzzi en zonnehemel! Enige minpuntje: de sauna was erg krap. (geschikt voor 1 persoon). We hebben genoten. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

kei gaaf

jet,
    17-3-2019

super huisje nr 677,fijn voor de hond en een supermooie omgeving,zekers gaan we terug

Voor herhaling vatbaar

Fam vogels,
    17-3-2019

Net terug na een natte week .Wij zaten in een 6D2 huisje wat priema was en heel schoon en bij de tijd op het sanitair na.Ook wij hadden een beetje last van wat vieze geur bij binnenkomst.(misschien schoonmaakmiddel).Het zwembad en de binnenspeeltuin is voor Landalbegrippen goed. Het park is heel schoon en rustig gelegen.Kortom voor de prijs van ongeveer 350 euro voor een week, een Goede prijs/ kwaliteit verhouding

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

Geweldig

Wendy,
    15-3-2019

Wij zijn hier nu voor de 5e keer geweest. Elke keer in een ander verblijf. Fantastisch park. Buiten de vakanties heerlijk rustig. Je kan hier heerlijk wandelen, uitwaaien enz.

Wij komen hier graag weer steeds terug.

Al is het alleen al om de gastvrijheid van de mensen die er werken. Van receptie tot klussenteam.