Sorteren

Reviews over Witmarsum

onverwachts

puck Hoven
    25-2-2017

Het centrum van Amsterdam achter ons gelaten op naar onze zoektocht naar rust .onze prik in de kaart kwam op Witmarsum. Nooit van gehoord. De afsluitdijk over dan nog een klein stukje en daar stond het: Rechts Makkum en links af Witmarsum.midden in t land daar lag het. Een schilderachtig dorpje zo uit een Engelse detective gelopen.1hoofdstraat wat wij het centrum noemde met daar aan t einde een uniek aangelegde giga supermarkt. Een antieke bakker ,kroeg en op din. Een kaas kar. Prachtig kerkje waar je bovenin een adembenemend uitzicht hebt dan nog t Menno Simons monument en een prachtig tuincentrum. Wij zochten de camping, mooi aangegeven naast de molen en naast het bos. Een heerlijke camping met groot geweldig zwembad. Overal vriendelijke mensen en mooie ouwe en nieuwe huisjes.Witmarsum geen prik op de kaart meer. Witmarsum voor ons ,genieten van alle schoonheid en vooral die heeeeerlijke rust.

Gezellige plaats met water en bos

annegre
    17-7-2015

Mooie bestemming voor jong en oud, omdat er zo ontzettend veel verschillende dingen te beleven zijn binnen 30 autominuten. En omdat je er volop kan varen, fietsen en wandelen. Mooiste waterpark van Friesland: Mounewetter. Prachtig tuincentrum.

komen zeker nog een keer terug

E van der Pligt
    14-7-2015

zeer geschikt voor kinderen zwembad enz.

Witmarsum scoort een 8,4 uit 10, op basis van 7 reviews