Reviews over Witmarsum

Super!

Roland Declerck,
    15-10-2018

een super camping niet zo groot wat wij zeer leuk vinden . zeer verzorgde staplaatsen die afgebaken zijn door haagjes en waar het gras regelmatig afgereden word zodat ze er altijd piekfijn bij liggen . de uitbaters zijn Super mensen en staan dag en nacht te beschikking !!! de 1ste avond vielen de buren en wij zonder stroom na een belletje stonden ze er direct om het op te lossen , terwijl ze daar waren zeiden we dat de 4 naast elkaar liggende perselen geen tv verbinding hadden .de volgende morgen rond 9 uur was de eigenaar er terug met een medewerker en werd dit probleem op gelost . daar het onze 1ste maal was dat we een tv mee hadden en niet wisten hoe en wat vroeg de medewerker de afstand bediening en installeerde hij de tv zodat wij zonder probleem konden tv kijken .de douche's en was plaats werden meermaals per dag gekuist !!!! wij hadden 2 honden mee en aan de camping lig er een mooi bos met mooie wandelpaden. hij lig er mooi gelegen met tal van mooie kleine dorpjes omgeen !!!!!

Geweldig

Gerard,
    26-7-2018

Alleen maar goed.

Kleinschalige camping in witmarsum

Waar genoeg te doen was voor de jeugd .

Ook het zwembad waar je toegang had was geweldig . hoewel dat eigenlijk niet tot de camping behoorde was er heel veel toezicht door badmeesters ... Het wc gebouw werd meerdere keren ler dag schoon gemaakt .( kunnen veel campings een voorbeeld aan nemen) .

Kortom wat mij betreft is deze camping het waard om volgend jaar weer heen te gaan

Goed verblijf gehad

Marianne,
    20-7-2018

We hebben hier gestaan op een tussenveld voor toeristisch kamperen. Camping bestaat voornamelijk uit nette stacaravans en seizoensplaatsen. Vriendelijke ontvangst. Keurig sanitair. Warm water via muntje. Mooi zwembad gelegen naast de camping(gratis voor campinggast)

Heerlijk ontspannen en genieten

Dorine Lycklama à Nijeholt,
    27-8-2017

Er is voor alle leeftijden wel wat te doen.

Drie verschillende zwembaden voor elke leeftijd.

De kinderen hebben zich prima vermaakt en ik heb heerlijk een boek gelezen.

Fijn ontspannen.

mooie basis voor uitstapjes

Westfries,
    8-5-2017

Meer chaletpark dan camping.

Witmarsum scoort een 8,3 uit 10, op basis van 7 reviews