Reviews over Tzum

Gemoedelijk! Voor herhaling vatbaar!

Annet,
    16-9-2018

Wij verbleven met ons gezin in juli een weekje, als eerste gasten, in de huurtent! Onze jongens van 7 jaar vermaakten zich uitstekend op de kleinschalige camping met vissen, zwemmen in het water, tafelvoetbal op de deel, etc.

De huurtent staat op een erg mooi plekje op de camping! Direct bij bruggetje aan een watertje. De bedden liggen goed! De inrichting is basic met steigerhouten meubelen. Maar volstaat prima.

Het sanitair op de camping is netjes (wel gehorig voor toiletgeluiden, misschien radio op de achtergrond?). Toiletpapier is aanwezig. Bij de wastafels liggen vaatdoeken.

De sfeer op de camping vonden wij heel gemoedelijk, gezellig!

In het dorp Tzum is wat minder te doen. Slechts een bakker, slager en een kerk (met kerkklokken). In Franker, kleine 5 km verderop, deden wij de boodschappen. In de omgeving is genoeg te doen. Bijv Nauta's bootverhuur, 4 km verderop, ook een aanrader!

heerlijke vakantie!

Frielink,
    10-8-2018

We zijn net terug van een heerlijk weekje in de mooie huurtent op de boerencamping. De tent staat op een mooie plek aan het water met vlonder, de tent is ruim en heeft heerlijke bedden. Op de gezellige camping hebben onze kinderen zich goed vermaakt op de trampoline en met zwemmen in de sloot achter de camping. Ook het voeren van de eendjes was erg leuk!

Maximaal genieten!

Thijs Moerings,
    3-8-2018

Net terug van een geweldige vakantie op deze heerlijke camping! Vanaf het moment dat je enthousiast ontvangen wordt, tot het afscheid nemen is het genieten geblazen. Wij mochten als één van de eerste huurders gebruik maken van de mooie grote huurtent.. wauw! Alles erop en eraan. Van de heerlijke bedden met praktische opbergruimte, de mooie buitenkeuken en alle aanwezige spullen, alles is top...

De kinderen hebben de hele week heerlijk kunnen genieten bij de trampoline, lekker gezwommen in het watertje achterop de camping, met de kano’s gevaren en natuurljk vissen gevangen. Tevens samen met eigenaresse Simone paarden verzorgd en een eerste kennismakingsritje mogen doen... de glunderende gezichtjes, en de warme manier waarop alles begeleid wordt, meer heb je niet nodig....

Een echte aanrader om hier wens lekker te gaan genieten!!

Een aanrader.

Damhuis,
    3-8-2018

Gezellige ruime camping. Prima sanitair. Vriendelijke gastheer en gastvrouw. We komen zeker nog een keer terug.

Komen zeker nog eens terug.

Amerens Popma,
    4-7-2018

Heerlijk gekampeerd met 6 vrienden, 2 vouwwagens en een caravan, rond Hemelvaart. Ondanks dat het een autovrije camping is werd voor 1 van ons een uitzondering gemaakt omdat zij niet goed ter been is. Vissen in het slootje achter de camping, zeer rustgevend. BBQ, elke dag, vlees gehaald bij de slager op het dorp. Niet te versmaden het verse brood van de bakker vlakbij en heerlijke oranjekoek!

Gezellige, schone camping met vriendelijke eigenaren! In de omgeving genoeg te ontdekken.

Komen zeker nog eens terug.

Tzum scoort een 8,5 uit 10, op basis van 6 reviews