Sorteren

vakanties Terherne

Reviews over Terherne

fantastisch gegeten voor een eerlijke prijs

Dirk
    13-11-2018

het personeel is onwaarschijnlijk vriendelijk en attent met kennis van zake.

Voor 2 personen prima

Kees van Rietschoten
    9-11-2018

Prima appartement. 4 persoons. Maar 2 personen slapen in de woonkamer op een slaapbank. Dat betekent elke avond een complete verhuizing voordat je daadwerkelijk kunt gaan slapen. Niet handig. Bovendien erge lage instap en dus ook uitstap. Voor 2 personen prima... Want het standaard 2 persoonsbed is prima op de slaapkamer maar meer personen alleen in nood.. Wij zaten in een mindervalide woning. Mooie ligging in knus dorpje. Geen vaatwasser

Een verblijf met een gouden randje!!

Iris en Sjoerd
    8-10-2018

Wat een geweldige plek !

Wat een enorme gastvrijheid ook al was het (helaas) maar voor één nacht.

Wat een verrassing als je ‘s nachts thuiskomt en er staat een vers bloemetje uit eigen tuin, een flesje prosecco in ijs met twee glazen op een papieren hartje op je te wachten... zo mooi!

Wat een heerlijk bed.

Wat een geweldig ontbijt, daar kan het meest luxe hotel nog niet aan tippen...

Wat heerlijk om op deze manier ontvangen te worden door twee bevlogen mensen ,en het zijn de details die makend at dit een verblijf was met een “gouden randje” !

Super bedankt Brigit en Hans!!

aanrader!

Fam Koomen
    20-9-2018

Bungalow nr 252, wat een geweldige plek, overtrof onze verwachting, alles aanwezig (de sauna was een aangename verassing) voor een fantastische week. De ligging is superieur, prachtig uitzicht op het Sneekermeer, zowel vanuit de bungalow als vanaf het terras. Prima park, netjes en schoon met aardige medewerkers.

Fantastische accommodatie

Hugo van Beurden
    4-9-2018

De ligging van dit park is echt fantastisch. Midden in Ter Herne aan het water. De woonkamer op de 1e verdieping is ook erg leuk, zo kijk je uit op het levendige haventje. Enige minpuntje is dat het huisje niet helemaal schoon was. Stofresten onder de bedden en overal achtergebleven kruimels. Echtpaar bij de receptie is echter supervriendelijk en alles werd direct opgelost. Kortom een heerlijk vakantie.

Terherne scoort een 8,2 uit 10, op basis van 125 reviews