Stavoren

We hebben een aantal aanbieders voor Stavoren voor je op een rij gezet:

vakanties Stavoren

We hebben een aantal aanbieders voor Stavoren voor je op een rij gezet:

Reviews over Stavoren

Prima buiten de sanitiere voorzieningen om

Caroline
    16-7-2018

Het liggen met je boot in de gemeente haven van Stavoren is top. Het is een drukke haven met veel boten die komen en gaan. De toiletten en douches van de haven zijn al jaren slecht onderhouden en van het woord schoonmaken hebben ze niet gehoord.

Niet bijzonder

Rinus Manders
    18-8-2017

Stavoren is van de elf Friese steden de minst interessante stad, alleen rond de haven heerst er een levendige sfeer maar in de rest van het stadje is het ronduit saai, schilderachtige hoekjes zijn hier niet te vinden, het is alleen een geschikt oord voor watersporters.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Gezellig stadje aan het IJsselmeer...

Marie- Josee en Bert
    21-6-2014

Een dagdeel Stavoren is zeker als je in Friesland bent aan te raden. Een gezellig dorpje aan het IJsselmeer en daar is echt niets teveel mee gezegd. Gezellig door het dorpje of langs de haven flaneren, winkeltjes bekijken en bovenal lekker uit kunnen eten in de restaurants die Stavoren rijk is.

Gereisd Met partner in april 2014

Sfeervol IJsselmeerstadje

Grietje
    5-4-2013

Stavoren is één van de bekende Friese Elfsteden. Het authentieke stadje ademt nog de sfeer van het verleden en is een ontmoetingsplaats voor natuurliefhebbers en watersporters. De ligging met het IJsselmeer aan de ene zijde en de toegang tot de mooie Friese meren aan de andere zijde maken het een prachtige uitvalsbasis voor een echt Hollandse vakantie. Temeer daar het mooi gelegen is tussen de bossen van Gaasterland en het meer open weidelandschap waar de provincie zo bekend om is.

Gereisd Met partner in Fri Mar 29 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

over het meer kijken samen met het Vrouwtje

Conny
    10-5-2012

Stavoren is natuurlijk bekend van het Vrouwtje dat naast de mooie houten ophaalbrug over de haven en het meer uitkijkt. Slenter verder door de oude straatjes en kijk naar de vele bootjes aan en op het water. In Stavoren is ook in de winter altijd wat te zien.

Gereisd Met partner in Tue Feb 01 2000 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Stavoren scoort een 7,8 uit 10, op basis van 20 reviews