Sorteren

vakanties Sneek

Reviews over Sneek

Leuke stad, jammer van alle toeristen

Petra
    11-8-2018

Gezellig stadje . Er waren alleen veel toeristen Vd Sneekweek en die misdroegen zich. J

Ga zo door !

Monique Van den Bergh
    11-3-2018

Doppio te Sneek. Prachtige ambiance in een oud pandje. Vriendelijk personeel en een heerlijke lunch.

Sneekweek is top!

Jackers
    10-8-2017

Ons eerste bezoek aan Friesland en altijd begrepen dat de Friezen stug zijn, maar dat geldt dan zeker niet voor Sneek? Wij waren hier op het hoogtepunt van de Sneekweek een paar dagen in een hotel en iedereen die we tegenkwamen, zowel in het hotel als in de diverse horecagelegenheden en winkels van Sneek, was even vriendelijk en gezellig. Ondanks dat het druk was, was het mogelijk om plekjes te vinden op terrassen (daar waren er dan ook heel veel van) en je liep elkaar niet echt in de weg. Leuk om ook al die boten en bootjes te zien in de grachten en kanalen met vrolijke mensen. Overdag een hele leuke markt en 's Avonds het knallende eindfeest van de Sneekweek. Wat een geweldige sfeer, wij komen zeker nog eens terug!

gezellig

Henk met
    19-4-2017

een zeer gezellige stad waar je lekker kan winkelen en lekker op een terrasje kan zitten mensen zijn vriendelijk en aardig,

Héérlijk !

Fred van Remoortere
    19-2-2017

Het centrum van het stadje Sneek ligt op een drietal kilometer van het hotel, maar is absoluut de moeite waard om eens te bezichtigen : de Waterpoort is hét symbool van de stad en dateert van 1492. Zij is steeds behouden gebleven in haar prachtige en unieke stijl.

Kortom : een prachtig verblijf op elk gebied en zeker voor herhaling vatbaar !

Sneek scoort een 8,3 uit 10, op basis van 139 reviews