vakanties Sneek

Reviews over Sneek

Hele fijne vakantie gehad.

Fam. Cnossen.,
    1-12-2018

Vriendelijke beheerders. Verschillende keren naar Sneek gefietst. We hebben het erg naar onze zin gehad.

beter dan vroeger

Jan Vermeir,
    26-10-2018

Het was enkele jaren geleden dat we hier waren,omdat we nog andere hotels in

Friesland wilden ontdekken,maar het was heerlijk om terug te zijn,veel beter zelfs dan vroeger.Dan heb ik het vooral over het eten,de arrangementkaart was nu heel uitgebreid ,het eten was superlekker en de hoeveelheid was méér dan voldoende.De medewerkers waren heel vriendelijk en de kamers zijn er aangenaam.Klein minpuntje,de bar mag eens een grondige poetsbeurt hebben.Het was genieten die twee dagen,we komen snel terug en verkennen dan weer het stukje groen naast het hotel.Daar was deze keer geen tijd voor,want het is er zo zalig om te fietsen.

Waar voor je geld

Peter jonker,
    27-8-2018

Super personeel heel behulpzaam mooie kamer schoon

Super, ik zou het zo weer doen.

Janneke,
    17-8-2018

Woensdag 15 augustus heerlijk gevaren met de elektrische stille sloep door de grachten van Sneek. Er was ook coulance dat we niet helemaal op tijd terug waren. Super bedankt verhuurder. We hebben ervan genoten en zouden het zo weer doen.

Goed verzorgt hotel!

Thijs Bakker,
    13-8-2018

Goed verzorgt hotel, het is dan weliswaar iets verouderd alles functioneert naar behoren! Kamers zijn ruim en voorzien alle gemakken, sommige kamer hebben zelfs een terras (dit is op de begane - de thema kamers). Het personeel was zeer vriendelijke en attent! Zorgde voor een warme sfeer, erg fijn. Zeer geschikt hotel in Sneek.

Sneek scoort een 8,8 uit 10, op basis van 139 reviews