vakanties Sneek

Reviews over Sneek

Ga zo door !

Monique Van den Bergh, 11-3-2018
    Doppio te Sneek. Prachtige ambiance in een oud pandje. Vriendelijk personeel en een heerlijke lunch.

Sneekweek is top!

Jackers, 10-8-2017
    Ons eerste bezoek aan Friesland en altijd begrepen dat de Friezen stug zijn, maar dat geldt dan zeker niet voor Sneek? Wij waren hier op het hoogtepunt van de Sneekweek een paar dagen in een hotel en iedereen die we tegenkwamen, zowel in het hotel als in de diverse horecagelegenheden en winkels van Sneek, was even vriendelijk en gezellig. Ondanks dat het druk was, was het mogelijk om plekjes te vinden op terrassen (daar waren er dan ook heel veel van) en je liep elkaar niet echt in de weg. Leuk om ook al die boten en bootjes te zien in de grachten en kanalen met vrolijke mensen. Overdag een hele leuke markt en 's Avonds het knallende eindfeest van de Sneekweek. Wat een geweldige sfeer, wij komen zeker nog eens terug!

gezellig

Henk met, 19-4-2017
    een zeer gezellige stad waar je lekker kan winkelen en lekker op een terrasje kan zitten mensen zijn vriendelijk en aardig,

Héérlijk !

Fred van Remoortere, 19-2-2017

Het centrum van het stadje Sneek ligt op een drietal kilometer van het hotel, maar is absoluut de moeite waard om eens te bezichtigen : de Waterpoort is hét symbool van de stad en dateert van 1492. Zij is steeds behouden gebleven in haar prachtige en unieke stijl.

Kortom : een prachtig verblijf op elk gebied en zeker voor herhaling vatbaar !

Leuke gezellige winkelstad

Ron, 13-10-2016

Veel leuke winkeltjes, lekker ontspannen sfeertje overal. Geen irritante jeugd zoals in de Randstad.

Normaal tarief parkeren. 2 euro voor hele dag

Sneek scoort een 8,3 uit 10, op basis van 138 reviews