We hebben een aantal aanbieders voor Sneek voor je op een rij gezet:

Reviews over Sneek

Sneekweek is top!

Jackers,
    10-8-2017

Ons eerste bezoek aan Friesland en altijd begrepen dat de Friezen stug zijn, maar dat geldt dan zeker niet voor Sneek? Wij waren hier op het hoogtepunt van de Sneekweek een paar dagen in een hotel en iedereen die we tegenkwamen, zowel in het hotel als in de diverse horecagelegenheden en winkels van Sneek, was even vriendelijk en gezellig. Ondanks dat het druk was, was het mogelijk om plekjes te vinden op terrassen (daar waren er dan ook heel veel van) en je liep elkaar niet echt in de weg. Leuk om ook al die boten en bootjes te zien in de grachten en kanalen met vrolijke mensen. Overdag een hele leuke markt en 's Avonds het knallende eindfeest van de Sneekweek. Wat een geweldige sfeer, wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in augustus 2017

Héérlijk !

Fred van Remoortere,
    19-2-2017

Het centrum van het stadje Sneek ligt op een drietal kilometer van het hotel, maar is absoluut de moeite waard om eens te bezichtigen : de Waterpoort is hét symbool van de stad en dateert van 1492. Zij is steeds behouden gebleven in haar prachtige en unieke stijl. Kortom : een prachtig verblijf op elk gebied en zeker voor herhaling vatbaar !

Gereisd met partner in september 2015

Heerlijk en gezellig

Bart en Ineke,
    5-8-2016

We hadden een beetje pech met het weer en toch was het erg leuk in Sneek. Genoeg te doen, leuk winkelen. Lekkere restaurantjes. Goed museum. Walrus is aanrader. Sneekermeer gezien. Friezen zijn aardig.

Gereisd met partner in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gezellige winkel/ horeca stad

Tonny Morssinkhof,
    30-5-2016

Sneek uiteraard bekend van de watersport in de omgeving. Daarnaast heeft het ook een divers winkelbestand, vele diverse horecagelegenheden, in deels autovrij centrum ook met terras? Ook op cultureel gebied is er e.e.a o.a musea! Parkeren wil nog wel eens problemen geven Uit eigen ervaring kunnen we voor eten aanraden restaurant Klein Java! Een van de betere Indische restaurants van Nederland! Verdere informatie zie hun website!

Gereisd met partner in mei 2016

Gezellig

Japie,
    7-2-2016

Het centrum is compact met veel eigen winkeliers ,dus niet alleen de grote namen. Wel zeer leuke kroegstraatjes met aller soorten kroegen. Het zal zomers natuurlijk wel gezelliger zijn dan met dit weer . Maar er was nu ook van alles te doen ,elke 1e zondag vd maand zijn de winkels open. Parkeren gem €1,60 p/uur. Zondags gratis ook met koopzondag.

Gereisd met partner in Mon Feb 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Sneek scoort een 8,8 uit 10, op basis van 139 reviews