Oudega

We hebben een aantal aanbieders voor Oudega voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Oudega voor je op een rij gezet:

Reviews over Oudega

Misschien wel een typisch Fries dorp.

Jos en Joke
    31-8-2017

Een heerlijk rustig dorp met hier en daar schattige oude huisjes. In de plaatselijke supermarkt hoorde ik voor het eerst (en ook voor het laatst in een paar dagen in Friesland) een conversatie tussen de kassiére en buurtbewoners in lokaal Fries: prachtig!

Gereisd Met partner in augustus 2017

Wij zaten in een vakantie huis in oudega [W] in friesland

marjon
    7-8-2006

Wij zaten in een vakantie huis in oudega [W] in friesland.het huis had volgens mij niet echt een naam maar het was aan de wearn 20 en er stond bij: logeren in stijl". Het huis was erg mooi.Ze adverteren alleen dat het huis aan het water staat. Dat is ook wel zo maar het vakantie huis ligt aan de achter kant. Je ziet dus helemaal niets van het water.dus het huis van de bewoners staat wel aan het water maar het vakantie huis NIET.En dat vonden wij niet leuk omdat we volgens de site een huis hadden geboekt aan het water.Het was ook niet een groot water maar eerder een sloot. Ik moet wel eerlijk zeggen dat het huis op zich wel erg mooi was en schoon.

Gereisd Anders in augustus 2006

Oudega gemeente Sallingerland ligt prachtig bij het water,

Peter
    5-5-2006

Oudega gemeente Sallingerland ligt prachtig bij het water, het heeft ook een eigen haven. Je moet Oudega niet gaan bezoeken met uw kinderen, die zullen zich snel gaan vervelen. Het is gewoon een prachtig dorp met winkel, slager, kroegjes, snackbarretje, enz enz....

Gereisd Met partner in Mon May 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Oudega scoort een 6,2 uit 10, op basis van 21 reviews