Oosterwolde

We hebben een aantal aanbieders voor Oosterwolde voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Oosterwolde voor je op een rij gezet:

Reviews over Oosterwolde

Compleet in de watten gelegd!

Sandra van der Poel,
    23-8-2018

Wat een fantastische bed & breakfast! Wij zijn net terug van een week in deze oase in Friesland. Het was er zo super compleet! Werkelijk aan alles is gedacht. De gastheer en gastvrouw hebben het verzorgen van hun gasten tot een kunst verheven! Elke dag een ander ontbijt, het 1 nog creatiever als het ander. Alle informatie (en meer) die je nodig had kreeg je uitgebreid. De suite zelf was groot, ruim, luxe en een heerlijke cocon. En dan de jacuzzi......uitmuntend!!!! De ligging is heerlijk rustig, en toch ben je zo in omliggende dorpjes.

Wij hebben een top week gehad en komen hier zeker terug!!!

Gereisd met partner in augustus 2018

geweldige dagen.

corry duursma,
    13-8-2018

een gezellig hotel, fijn personeel en lekker eten , niet lux ,maar beter minder lux en fijn als, lux en personeel niet te pruimen ,we zijn in Drachten ,Dokkum , Wijnjewouden , we hebben genoten , daar. fijn om weer even mooie herinneringen op te halen, van een dierbare tijd.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Prima hotel, fantastische ligging

Jessie,
    8-8-2018

Vriendelijke dames aan de receptie nemen rustig de tijd voor je. Kamers schoon en netjes, bed is iets klein maar voor mij geen probleem. Ontbijt was goed ondanks de drukte werd er flink aangevuld en was alles te verkrijgen. Op de kamer was er geen stadsgeluid te horen. Helaas geen koelkastje dat was Wel fijn geweest (fietsvakantie) de drankjes in het hotel zijn aardig aan de prijs.

Gereisd met partner in augustus 2018

Fantastisch!

Bianca van Nierop,
    30-7-2018

Alles is hier perfect! Op en top genieten van alles! Van het warme welkom tot het uitzwaaien toen we weggingen. Zo ontzettend goed verzorgd en verwend! Mooie locatie en geweldige B & B met super ontbijt,gastvrije eigenaren,erg schoon,geweldige locatie en aan alles gedacht! Alleen maar positief! Twijfel niet en ga het vooral zelf ervaren als je dit leest :-)

Gereisd met partner in juli 2018

We komen hier heel graag terug!

He en Ha,
    10-5-2018

prima hotel ,met een zeer goede ligging om zowel te winkelen te wandelen en te fietsen!

het eten was , zelfs met een kortingsbon geweldig!!! Compliment voor de kok en de bediening.Het was zeker verrassend!!

Gereisd met partner in mei 2018
Oosterwolde scoort een 8,1 uit 10, op basis van 72 reviews