Reviews over Noordwolde

Een echte aanrader.

Janny,
    7-12-2018

Mooie locatie met veel mogelijkheden om je te vermaken.

Fietsen, wandelen, zwemmen of gewoon heerlijk relaxen.

Ook voor kinderen is er genoeg vertier te vinden met speeltoestellen, zwembad en een kinderboerderij.

De bungalows zijn van alle gemakken voorzien en het personeel is zeer gastvrij.

Een aanrader.

Heerlijk

Stefanie,
    30-10-2018

Komen hier al 20 jaar en altijd weer heerlijk. Eigenaar Theo is niets te veel en het is er gewoon ‘ouderwets’ gezellig. Prachtig gelegen ook!

Fijn huisje. Schoon.

Thijs,
    29-8-2018

Fijn huisje. Schoon. Goede insectenwering: geen mug gezien in de slaapkamer. Goed ontvangen.

Fam van Dijk,
    15-8-2018

Prachtig plekje! Tien dagen gestaan met tent en kinderen van 0, 2 en 3. Mooie ruime standplaatsen rond de vijver en speeltuin daarbij, of meer achteraf op veldje. Vanaf de camping loop je zo bos en heide op. Voorzieningen qua sanitair op de camping zijn eenvoudig maar goed, en schoon. Voor kinderen genoeg te doen, speelplaats met glijbaan, zand, duikelrekken, schommels etc voor de kleintjes. Voor groteren hut in het bosje, voetbalveld, basketbal, tafelvoetbal en meer. Sfeer is top, aardige en behulpzame terreinwachten. De brug over de vijver wordt elke avond verlicht met kaarsjes, helemaal leuk! Tijdens de boswandelingen genoten van de bramen onderweg :)

mooi rustig park met mooi weer genoeg te doen

p jansen,
    15-8-2018

mooi rustig park en een mooi zwembad aan de overkant van de straat waar je gratis heen kan via bosmeer zeer gast vrij en vriendelijk personeel en genoeg in de buurt te doen

Noordwolde scoort een 8,6 uit 10, op basis van 51 reviews