• Type accommodatie

Reviews over Noordwolde

voor herhaling vantbaar!!

Aad Zonneveld
    22-6-2018

Noordwolde is een klein dorp met voldoende voorzieningen zoals een supermarkt, drogist, bakker en een paar eetgelegenheden, Hollands, Chinees, Italiaans. Er is een redelijk winkelaanbod en er is ook een museum die we tot onze spijt niet bezocht hebben omdat we onze focus op het fietsen hadden.

Zeer rustgevende omgeving

jacks
    25-8-2017

Vooral voor mensen uit een grootte stad is dit een aanrader alsje geheel weer tot rust wil komen en lekker even de batterij wil opladen,een min puntje is het kleine dorpje om te gaan winkelen,maar is de natuur geweldig en voorzien vd nodige loop/fiets route"s van div kilometers.Ook heelgoed is de rekreatie plas en het zwembad daarnaast gelegen.

Altijd weer leuk in Noordwolde en omgeving

Jan Bos
    4-5-2017

Je moet van natuur,fietsen ,rust ,wandelen en zwemmen houden als je in Noordwolde op vakantie gaat.hou je hier niet van zoek dan de grote steden op.

Gezellig

Esther
    27-4-2017

Veel ondernomen zoals fietsen en wandelen in de prachtige omgeving.

Het is hier reusachtig.

vakantie noordwolde